NASA atklājusi jaunas planētas

NASA atklājusi jaunas planētas
FOTO: LETA

ASV Nacionālās astronautikas un kosmosa aģentūras (NASA) atklājumi nebeidz pārsteigt. NASA Keplera teleskops atklājis Visumā vairāk nekā 100 planētu, kas ir Zemes lielumā.

Tāpat izdevies atklāt vēl deviņas citas mazāka izmēra planētas, uz kurām ir izdzīvošanai labvēlīgi apstākļi. NASA ziņo, ka tas ir lielākais atklājums, kas līdz šim ir bijis.

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Zinātnieki pieļauj, ka Visumā kopumā varētu būt vismaz 10 miljardi Zemes lieluma planētu.

No kopumā vairāk nekā 1800 planētām, kas ir atklātas pēdējo 20 gadu laikā, tikai apmēram 20 riņķo tā dēvētajā dzīvībai piemērotā zonā.

TOP komentāri

• Hmmm
    +1 +1 0

Hmmm

Mani gan interesē kas cits - vai LETA ir samaksājusi māksliniekam par mākslas darba izmantošanu??? Jo tas nav NASA attēls. Un NASA mājas lapā šis attēls ir publicēts ar mākslinieka atļauju. Kā tad mums te ir ar tām autortiesībām?
  • Kaut kas neklapē... :))))
    0 0 0

Kaut kas neklapē... :))))

..Ja visums ir bezgalīgs, tad kā var muldēt vai pat pieļaut kaut kādu ciparu cik visā visumā varētu būt pat aptuveni zemes lieluma planētu, ja visums ir bezgalīgs...

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl