Baiba Zūzena: Digitālajā laikmetā arvien nozīmīgāks kļūst saturs viedtālruņos

1 komentārs
Baiba Zūzena: Digitālajā laikmetā arvien nozīmīgāks kļūst saturs viedtālruņos
Foto: TV3 Latvia

Digitālo mediju laikmetā arvien lielāka nozīme ir tieši saturam viedtālruņos, runājot par tendencēm mediju jomā atzina MTG Latvia vadītāja Baiba Zūzena Baltijas Zīmolu konferencē 2015.

Patlaban jau 59% iedzīvotāju ir būtiski, lai mediji būtu pieejami arī mobilajā tālrunī, pamatojoties uz pētījuma datiem, atzina MTG Latvia vadītāja.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Baltijas Zīmolu konferencē 2015 mediju biznesa pārstāvji pauda, – lai gan jebkuram tradicionālajam medijam ir jābūt pieejamam arī internetā, tas nenozīmē, ka auditorija no viena formāta pārceļo uz citu. B. Zūzena pauda, ka piedāvātajai filmai vai šovam lineārajā TV ir pavisam cita popularitāte nekā digitālajā. Līdzīgās domās ir arī Latvijas Avīzes redaktors Ivars Bušmanis, kurš skaidroja, ka izdevuma digitālajai versijai ir cita auditorija, un tikai 13% tās pārklājas ar drukātā izdevuma lasītāju loku. Pārējā daļa, kas lasa izdevumu internetā, ir jauni klienti. Līdz ar to digitālais laikmets klientus citiem formātiem neatņem, norādīja I. Bušmanis.

Savukārt BNS Group OÜ vadītājs Anvars Samosts, skaidrojot digitālā laikmeta tendences, norādīja, – ja zīmols ir stiprs, tas atradīs veidus, kā izpausties arī drukātajā versijā un citos formātos, līdz ar to mūsdienu laikmetā nav pilnībā jāpāriet uz digitālo versiju. Taču tai jānotiek paralēli.

Arvien svarīga tendence uzņēmumiem kļūst arī sociālā komunikācija ar klientiem.
Runājot par aktualitātēm Latvijā, B. Zūzena norādīja, ka patlaban vietējā tirgū ir dažādi zīmoli, piemēram, Skaties.lv, Draugiem.lv, Inbox.lv un citi, kas, neskatoties uz pilnīgi atšķirīgajām auditorijām, tajā pašā laikā cīnās par vienu tirgu un vieniem un tiem pašiem reklāmdevējiem. MTG Latvia vadītāja norāda – ja zīmoli sadarbotos, tiem kopējā situācija kļūtu izdevīgāka.

Rīgā norisinās trešā starptautiskā Baltijas Zīmolu konference 2015, kuras tēma ir Digitālā revolūcija. Kā zīmoli uzvar vai cīnās.

TOP komentāri

  • Ieteikums
    0 0 0

    Ieteikums

    Nākošo konferenci par tēmu - kā reklāmas piesārņo mūsu dzīvi .

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl