Tu būsi pārsteigts, cik populāri dažviet pasaulē kļuvuši cilvēkveidīgie roboti

Komentāri
Tu būsi pārsteigts, cik populāri dažviet pasaulē kļuvuši cilvēkveidīgie roboti
AFP/LETA

21.gadsimtā roboti kļūst par ierastu parādību. Arvien vairāk Japānas veikalu iegādājas cilvēkveidīgos robotus, kas spēj noteikt pircēju noskaņojumu un atbilstoši reaģēt, tādā veidā palīdzot pārdot preces.

Piemēram, cilvēkveidīgais robots vārdā Pipars ir 1,2 metrus garš un sver apmēram 28 kilogramus. Aiz savas ārienes tas slēpj pietiekami jaudīgu datoru, kura mākslīgais intelekts ļauj analizēt cilvēku žestus, izteiksmi un balss tembru, pieņemot spriedumu par attiecīgās personas noskaņojumu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Drīz pēc tam, kad ražotājs laida klajā pirmos 1000 robotus, tie tika izpirkti vienas minūtes laikā.

Turklāt, piemēram, Japānas veikalos šis robots kļūst par arvien ierastāku parādību – tos jo īpaši bieži var redzēt sadzīves elektronikas veikalos, kur viņi ar savām enciklopēdiskajām zināšanām par precēm spēj atbildēt uz daudziem pircēju jautājumiem.

Vairāk nekā 500 uzņēmumi jau izmanto šos robotus, bet apmēram 200 uzņēmumi ražo dažādas aplikācijas šim cilvēkveidīgo robotu tipam.

Sagaidāms, ka šie roboti tiks plaši izmantoti arī 2020.gada Tokijas Olimpiskajās spēlēs, kur tiem būs jāuzņemas staigājošu informācijas biroju funkcijas.

Lasi vēl