Silīcija ieleja uz brīdi pārcelsies uz Latviju

Komentāri
Silīcija ieleja uz brīdi pārcelsies uz Latviju
AFP/LETA

Rīgā, 7. novembrī, gaidāms pasākums Silicon Valley Comes to the Baltics 2015, kurā pulcēsies vairāk nekā 650 dalībnieku.

Silicon Valley Comes to the Baltics 2015 būs “viens no lielākajiem jauno tehnoloģiju iedvesmas notikumiem Baltijā”, pauž pasākuma organizatori.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pēdējos trīs gadus konference notika Viļņā. Lietuvas galvaspilsētā 2014. gadā pasākumā pulcējās vairāk nekā divi tūkstoši dalībnieku. Rīgā tā notiks pirmo reizi.

2015. gada konferences galvenā tēma ir Money goes where talent grows jeb Nauda seko talantiem, uzsverot, ka jaunie tehnoloģiju uzņēmumi strauji attīstās visā pasaulē, ne tikai Silīcija ielejā ASV, un ka investori ir gatavi ieguldīt jaudīgās idejās un talantīgās komandās, lai kur tās atrastos.

Patlaban starptautiska organizatoru komanda līdz 25. septembrim aicina pieteikties brīvprātīgos, kurus interesē tehnoloģiju un start-up vide un kuri vēlas palīdzēt konferences organizēšanā.

Brīvprātīgie tiks aicināti iesaistīties dažādos pasākuma sagatavošanas darbos, palīdzot organizēt konferences norisi laika periodā no 2.-7. novembrim. Atsevišķiem studentiem ir iespēja pieteikties vairāku nedēļu pusslodzes praksei, iepazīstot konferences organizēšanas procesu un atbalstīt organizatoru pārstāvjus komunikācijas, pasākuma vadības vai tehniskās komandas darbā. Prasības brīvprātīgajiem ir angļu valodas zināšanas un interese par tehnoloģijām.

Silicon Valley comes to the Baltics 2015 stratēģiskais partneris ir Lattelecom, konferences partneris ir arī Attīstības finanšu instūcija Altum. Tāpat savu atbalstu izteikuši Sorainen, Transferwise, Live Riga, LR Ekonomikas ministrija, kā arī TechHub Riga, Garage48, Labsoflatvia.com, SLUSH, Froont, Inspired Digital, Samsung, Microsoft, Latvijas Riska kapitāla asociācija, Latvijas Biznesa Eņģeļu tīkls, Practica Capital, Izraēlas vēstniecība Latvijā, ASV vēstniecība Latvijā, Amerikas Tirdzniecības palāta Latvijā, Kursors.lv, IR, F64 u.c. Konferenci organizē reputācijas vadības kompānija Lejiņa & Šleiers pēc IDEA NOVA UAB franšīzes.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl