Rīgas satiksmes mājaslapā ievieš sadaļu, kurā var iesniegt sūdzības vai pateicības

4 komentāri
Rīgas satiksmes mājaslapā ievieš sadaļu, kurā var iesniegt sūdzības vai pateicības
Foto: LETA

“Lai uzlabotu iedzīvotāju iespējas sazināties ar uzņēmumu, iegūt informāciju un izteikt viedokli par pakalpojumu”, Rīgas satiksmes mājaslapā izveidota jauna sadaļa “Sazinies ar mums”, ar kuras palīdzību ikviens mājaslapas apmeklētājs var elektroniski iesniegt savu pieteikumu – informatīvo jautājumu, pateicību, sūdzību vai priekšlikumu.

Kā informēja uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis, jaunā sadaļa izvietota mājaslapas rigassatiksme.lv sākumlapā. Aizpildot pieteikumu, tā iesniedzējam jānorāda pieteikuma veids, tēma un jāaizpilda visas sadaļas, kas atzīmētas ar zvaigznīti. Tādējādi tiek nodrošināts, ka pieteikuma izskatīšanai būs pieejama visa nepieciešamā informācija, tāpēc Rīgas satiksme aicina klientus aizpildīt anketu korekti un kvalitatīvi. Iesniedzot pieteikumu, lapas apmeklētājs varēs izvēlēties – saņemt atbildi uz iesniegto jautājumu vai nē. Ja klients vēlēsies saņemt atbildi, tā tiks nosūtīta pēc iespējas ātrāk, taču ne vēlāk kā 30 dienu laikā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Patlaban, iesniedzot savus pieteikumus, klienti ne vienmēr norāda visu nepieciešamo informāciju, kas apgrūtina pieteikumu kvalitatīvu un pilnvērtīgu izskatīšanu. Savukārt ar jaunās sadaļas izveidošanu Rīgas satiksme cer saņemt vairāk kvalitatīvāku pieteikumu un kļūt atvērtāka un klientiem pieejamāka.

Janvārī Rīgas satiksme saņēmusi 63 831 pieteikumu. Gandrīz 98% pieteikumu saņemti pa informatīvo tālruni: 80001919. Visvairāk klientu interesējas par maršrutu atiešanas un pienākšanas laikiem. Uz uzņēmuma informatīvo e-pastu kopumā saņemti 814 pieteikumi, sociālajos tīklos – 479, bet pastā – 358 iesniegumi.

TOP komentāri

  • infu
    +1 +1 0

    infu

    un google neaizmirstiet negatiwe atsauxme atstaat taam ku^aamm. raxtiet klaat soferu autonummer, bet vislabaak atbildiigo wwaardus
  • ALDEENS
    +1 +1 0

    ALDEENS

    VNK, IGNOREEJIET UN EJIEET AR LIKUMU RS, BRAUCIET AR KAUT VAI TAXI, VAI VISLEETAAK AR PERSONIGO KAARU . BUUS LEETAAK. LAI IZSPRAAGST DABIGAA NAAWEE. TIE KU&AS.
  • pzg
    +1 +1 0

    pzg

    nu tas taa, skatam. patiesiibaa taam urljaam kas tur seeehz RS wadiibaa, patiik kad soferis fiziski sasit klientu. un beigaas, ziniet vainiigs nebij soferis. uzminiet kursh ??? shito vajadzeeti pasaulee iznest, kas latateejaa notiek. kas seezh un rij un bezdee, dziivo kaa lopi, pa muusu naudjaam.

Pievienot komentāru

Ienāc ar sociālo tīklu profilu vai ievadi savu vārdu

Esi pieklājīgs savos izteicienos. Viedokli argumentē. Raksti tikai tādu komentāru, kas pauž tavu viedokli vai ir noderīgs citiem portāla lietotājiem. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem komentēšanas iespēja liegta.

Lasi vēl