Pērn būtiksi kritis “ELKO Grupas” apgrozījums

Komentāri
Pērn būtiksi kritis “ELKO Grupas” apgrozījums
Foto avots: ELKO

AS “ELKO Grupa” apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2012.gadu, samazinājies par 11,74%, nokrītoties līdz 640,5 miljoniem eiro. 2013.gadu uzņēmums noslēdzis ar 4,213 miljonu eiro peļņu.

AS “Elko Grupa” vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma samazinājums galvenokārt saistīts ar izmaiņām uzņēmuma partneru darbības jomā un IT tirgus tendencēm, kad ražotāji pakāpeniski pārorientēja savu darbību uz viedtālruņu tehnoloģijām un citiem mobilo tehnoloģiju risinājumiem, kā arī ekonomiskās izaugsmes samazinājumu reģionos, kuros uzņēmums veic darbību.

Šogad AS “ELKO Grupa” prognozē 10% apgrozījuma pieaugumu.

2013.gadā AS “ELKO Grupa” no AS “SEB banka” un AS “Nordea Bank Finland Plc” piesaistījusi papildu finansējumu, kas sasniedzis 90 miljonu ASV dolāru, kā arī 500 miljonus rubļu no OJSC “Promsvyazbank Cyprus Branch”. Piesaistītos līdzekļus uzņēmums paredzējis izmantot apgrozāmā kapitāla finansēšanai.

Pagājušajā gadā AS “ELKO Grupa” izveidojusi jaunu meitas uzņēmumu “ELKO Kazahstan LLP.”, kura pamatdarbība saistīta ar viedtālruņu, portatīvo datoru un citu IT produktu vairumtirdzniecību Kazahstānas reģionā. Tāpat arī 2013.gadā uzņēmumam izdevies noslēgt vairākus sadarbības līgumus par tiesībām izplatīt tādu firmu, kā “Dell”, “Kingston”, “McAfee”, “MSI” u.c. produkciju dažādu valstu tirgos, tostarp Baltijā, Rumānijā, Krievijā, Ukrainā un citviet.

AS “ELKO Grupa” reģistrēta 1993.gadā. Patlaban AS “ELKO Grupa” koncernā ietilpst SIA “ELKO Latvija”, “ELKO Kaunas” UAB, “ELKO Eesti” AS, “ELKOTech Romania” SRL, “WESTech spol.” S r.o., “ELKOTEX” d.o.o., “ELKO Trading Switzerland” A.G., “Elko Marketing” Ltd., “ELKO Mobile” Ltd., “ELKO Kazahstan” LPP. Meitas uzņēmumam “Elko Marketing” Ltd pieder arī 100% kapitāldaļas meitas uzņēmumā “Alma” Ltd.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl