Latvijā neviens nav sūdzējies par Samsung televizoru, kas ”noklausītos” sarunas

Komentāri
Latvijā neviens nav sūdzējies par Samsung televizoru, kas ”noklausītos” sarunas
Foto: AP/SCANPIX

Samsung Smart TV balss atpazīšanas pakalpojums, kas ļauj ar balss komandām vadīt televizoru, Baltijā šobrīd pieejams daļēji. Sūdzības par to, ka balss atpazīšanas sistēma noklausītos telpā esošo cilvēku sarunas, nav saņemtas, portālam Skaties.lv pauda Samsung pārstāve Iveta Bojāre.

Jau ziņojām, ka Dienvidkorejas kompānija Samsung brīdinājusi patērētājus neizpaust personīgu informāciju “gudro” televizoru tuvumā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Samsung televizori patstāvīgi neieraksta nekādus datus vai sarunas. Lai veiktu balss ierakstu, jāaktivizē ieraksta poga un atbilstoši – uz ekrāna parādīsies ieraksta ikona līdzīgi kā ir viedtālruņiem,” portālam Skaties.lv skaidroja I. Bojāre.

Iveta Bojāre, Samsung pārstāve:

Balss vadības funkcija var tik ieslēgta tikai ar lietotāja piekrišanu, un lietotājs to var viegli izslēgt. Taču, pat tad, ja klients ir izvēlējies un piekritis izmantot balss vadības pakalpojumu, tiek apstrādāti tikai tie dati (frāzes vai teikumi), kas nepieciešami televizora vadīšanai vai satura meklēšanai. Tajā brīdī, kad aktivizēta balss vadības funkcija, dati tiek nosūtīti balss atpazīšanas servisam, kas pārvērš jautājumu tekstā, veic lietotāja pieprasītā satura meklēšanu un tad attēlo meklētājā lūgtos rezultātus.

Viņa arī akcentē, ka Samsung arī veic datu šifrēšanu, “nodrošinot klientu datu aizsardzību un novēršot to neatļautu ieguvi vai izmantošanu”.

Lasi vēl