Komentāri
Latviešu veidotais PINS meklējumu ziņā Somijā Google apsteidz iPhone 6
Foto: LETA

Pērn Somijā visbiežāk meklētākais zīmols ir Latvijā izveidotā starptautiskā lojalitātes programma PINS, kas meklētājā Google apsteidzis, piemēram, zīmolu Apple iPhone 6 un Nike Air Max.

PINS šajā ziemeļvalstī ir arī viens no populārākajiem meklēšanas vārdiem kopumā, vien nedaudz atpaliekot no tādiem populāriem meklējumiem kā Somijas dziedātājs Robins, ebola un Soču Olimpiāde.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Starptautiskajai lojalitātes programmai PINS 2014. gada maijā pievienojās vairāk nekā viens miljons dalībnieku no Somijas.

Šīs lojalitātes programmas dalībnieki ikdienā var pelnīt PINS punkuts, iepērkoties internetā, ceļojot, ieturot maltīti ārpus mājas, iegādājoties pārtiku, rotaslietas un daudz ko citu. Vēlāk nopelnītos PINS punktus var tērēt dažādām balvām, piemēram, bezmaksas aviobiļetēm, kino biļetēm un citām precēm.

Somijā programmas partneru vidū ir tirdzniecības veikalu tīkli SIWA un Verkkokauppa.com.

Savukārt Latvijā lielākie PINS programmas partneri ir airBaltic, Nordea, Jānis Roze, A Aptieka, RD Electronics un Kino Citadele.

Lasi vēl