Komentāri
Latviešu Infogr.am iegādājies Brazīlijas mediju, samaksājot summu ar sešiem cipariem

Latvijas datu vizualizācijas start-up uzņēmums Infogr.am paziņojis par ziņu medija Visualoop iegādi, kas šobrīd ir viena no lielākajām datu vizualizācijas ziņu vietnēm Brazīlijā.

Brazīliešu medijs Visualoop raksta par infografikām un datu vizualizāciju angļu un portugāļu valodā.

Precīza summa par darījumu netiek atklāta, taču Infogr.am pārstāvji atzīst, ka tā rakstāma ar sešiem cipariem.

“Mūsu mērķis ir panākt, ka Visualoop kļūst par vadošo ziņu mediju datu vizualizācijas nozarē globāli,” saka Uldis Leiterts, kompānijas Infogr.am dibinātājs un vadītājs.

Pēc darījuma Visualoop saglabās redakcionālo neatkarību. Lai to nodrošinātu, tika izveidota neatkarīga redakcionālā padome, kurā darbosies trīs datu žurnālisti – Alberto Kairo (Alberto Kairo) no ASV, Mariana Santuša (Mariana Santos) no Portugāles un Santjāgo Ortiss (Santiago Ortiz) no Kolumbijas. Padomi vadīs Tjago Vesolo (Tiago Vesolo), Visualoop dibinātājs. Medija saturs arī turpmāk būs tikai un vienīgi redaktoru ziņā, akcentē Infogr.am pārstāvji.

Uldis Leiterts, Infogr.am vadītājs:

Uzskatu ka datu vizualizācijas nozare iegūs no spēcīga, neatkarīga medija. Infogr.am nekad neteiks Visualoop, ko rakstīt un ko – nē.

Visualoop pamata auditorija ir žurnālisti, redaktori, dažādu jomu skolotāji un studenti, piemēram, dizainā, mākslas vēsturē, žurnālistikā, datorzinātnēs un mārketingā.

Līdz ar brazīliešu medija iegādi Infogr.am piedāvās savu pakalpojumu arī portugāļu valodā. Jau šobrīd tas pieejams angliski un japāniski. Līdz gada beigām šīm valodām tiks pievienotas arī latviešu, krievu un franču.

Jau ziņojām, ka šā gada februārī latviešu start-up uzņēmums Infogr.am saņēma Latvijā līdz šim zināmās lielākās investīcijas 1,34 miljonu eiro apmērā. Tūlīt pēc investīciju piesaistes uzņēmums tika novērtēts par 5,25 miljoniem eiro. Šobrīd Infogr.am ir vairāk nekā 30 cilvēku liela starptautiska komanda, kas atrodas gan Rīgā, gan Sanfrancisko.

Infogr.am pakalpojumu – datu vizualizāciju – šobrīd izmanto aptuveni 1,5 miljoni žurnālistu, nevalstisko organizāciju aktīvistu, komunikācijas profesionāļu, skolotāju, studentu u.c., ieskaitot tādus medijus kā The Huffington Post, Al Jazeera, Amnesty International un daudzi citi. Kopš uzņēmuma dibināšanas 2012. gadā tajā izveidoti vairāk kā 2,3 miljoni infografiku.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl