Komentāri
Latviešu aplikācija Tipit tomēr izkrīt konkursā un neprezentēs savas idejas Brensonam
Foto: AFP/LETA

Dzeramnaudu aplikācija Tipit, kā arī digitālā aģentūra it’s digital, Baby! nav pārvarējusi Virgin rīkotā konkursa Pitch to Rich pirmo kārtu, kas ļautu savas idejas prezentēt Ričardam Brensonam, pastāstīja viena no uzņēmuma dibinātājām, Anglijā dzīvojošā latviešu uzņēmēja Renāte Kalniņa.

Kā vēsta konkursa mājaslapa virginmediabusiness.co.uk, nedz kategorijā Jaunuzņēmums izvirzītais Tipit, nedz kategorijā Jaunās lietas izvirzītais it’s digital, Baby! publikas balsojumā nav iekļuvis labāko piecdesmitniekā, kas bija priekšnoteikums, lai nokļūtu konkursa otrajā kārtā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tikmēr neoficiālajā līderu tabulā vietnē voomleaders.co.uk redzams, ka aplikācija Tipit ar 374 balsīm finišēja 122. vietā, kamēr projektam, kas noslēdza labāko piecdesmitnieku, bija 870 balsis.

Savukārt it’s digital, Baby! finišēja 116. vietā ar 221 balsi, kamēr 50. vietā esošajam projektam ir 529 balsis.

“Indiegogo.com kampaņa nesavāca plānotos līdzekļus, bet tā nesusi mums sasniegumus citos aspektos – esam veicinājuši publicitāti Anglijā, Latvijā un ASV, kas ir ļoti svarīgi jebkuram uzņēmumam, bet jo īpaši iesācējuzņēmumiem,” stāsta Kalniņa.

“Tikai tāpēc vien, ka kampaņa bija publiska, mūs ir uzrunājuši cilvēki no dažādām pasaules malām, paužot atbalstu idejai. Kampaņas rezultātā esam sākuši neformālas sarunas ar vienu no lielākajām globālajām sabiedrisko attiecību kompānijām Webwer Shandwick par potenciālo atbalstu. Viņiem ļoti patīk ideja un tas, ka kampaņa jau izpelnījusies nelielu publicitāti.”

Tāpat sāktas sarunas ar Mančestras biznesa atbalsta grupu par potenciālajiem veidiem, kā nostabilizēt intelektuālo īpašumu, piesaistīt fondus un privātos investorus.

Kā ziņots, dzeramnaudu aplikācija Tipit tika izvēlēta daudznozaru konglomerāta Virgin rīkotā konkursa Pitch to Rich kategorijā Jaunuzņēmums, bet digitālā aģentūra it’s digital, Baby izvirzīta kategorijā Jaunās lietas.

Jaunuzņēmumu kategorijas uzvarētājs iegūs reklāmas budžetu telekomunikāciju uzņēmumā Virgin Media 210 000 eiro (150 000 mārciņu) apmērā, savukārt Jauno lietu kategorijas uzvarētājs iegūs naudas balvu 70 000 eiro (50 000 mārciņu) vērtībā.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl