Komentāri
Kas ir “Twitch” un kāpēc “Amazon” tā iegādei tikko atvēlēja miljardu?
Ekrānšāviņš no Twitch.tv

Tas, ka videospēļu spēlēšana ir populāra, vairumam lielā mērā ir skaidrs, taču līdz ar ātrāka interneta pieejamību videospēles kļuvušas arī par kaut ko, ko citiem patīk skatīties. Un “Amazon” tikko šādu pakalpojumu novērtēja ar teju miljards ASV dolāriem – precīzāk 970 miljoniem.

“Twitch” ir līdzīgs pakalpojums “YouTube”, atšķirība vien ir tajā, ka “Twitch” videotēkā ir tikai klipi un tiešraides saistībā ar videospēlēm. Īsāk sakot, “Twitch” piedāvā Tev skatīties, kā videospēles spēlē citi.

Ik mēnesi “Twitch” ar saturu apgādā vairāk nekā 1,1 miljons videospēļu entuziastu. Vēl pērn novembrī tie bija 600 tūkstoši. Tikmēr “Twitch” kopējais lietotāju skaits šā gada jūlijā sasniedza 55 miljonus.

Kā raksta CNet, Līdz šim “Amazon” nebija spēcīgas pārstāvniecības videospēļu tirgū, neskatoties uz to, ka mazumtirgotājs pirms diviem gadiem palaida projektu Amazon Game Studios.

“Twitch” tika aizsākts 2011. gada jūnijā.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl