2 komentāri
Igauņi pasauli pārsteidz ar kārtējo tehnoloģiju izgudrojumu – OnlineExpo
Foto: Gints Ivuškāns

Igauņi radījuši inovatīvu izstāžu platformu OnlineExpo, kura šonedēļ prezentēta arī Latvijā. Izstāžu platforma paredzēta, lai uzņēmēji varētu izrādīt savus produktus un pakalpojumus, speciāli nebraucot uz citās valstīs vai pat kontinentos notiekošām izstādēm.

Igauņu radīto virtuālo izstāžu zāli darbībā pirmoreiz varēs iepazīt no 7. līdz 11. martam, kad norisināsies starptautiskā tūrisma izstāde Travel Expo 2016.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

OnlineExpo izstādes var apmeklēt, izmantojot jebkuru interneta pārlūkprogrammu, un informācija par izstādes dalībniekiem, to produkciju un pakalpojumiem pieejama astoņās valodās.

OnlineExpo ir veidots kā virtuālu zāļu kopums, kur katrā zālē pārstāvēta cita tēma, piemēram, medicīna, SPA, transporta pakalpojumi, tūrisms, un citi. Katram dalībniekam ir savs virtuālais stends, kuru iespējams pielāgot viņa vēlmēm un vajadzībām. Stendā var integrēt arī uzņēmuma mājas lapu ar video pārraides, sarunu vai komentēšanas iespēju. Profesionāli izstrādāta interneta vide dod uzņēmējam iespēju izmantot visus jaunākos tehnoloģiskos risinājumus un sasaisti ar apmeklētājiem. Portāls sniedz tūlītēju atgriezenisko saiti par to, kā uzņēmumam veicas izstādē.

“Nereti vēlme piedalīties starptautiskajās izstādēs tiek apslāpēta ar vairākas reizes lielākām izmaksām. Pat samērā tuvajā Zviedrijā un Somijā dalības maksa izstādē var būt līdz pat četrām reizēm dārgāka nekā Latvijā. OnlineExpo atrisina šo problēmu, jo uzņēmēji var uzrunāt plašu potenciālo partneru un pircēju loku daudzās pasaules valstīs,” otrdien iepazīstinot Latvijas tūrisma nozares pārstāvjus ar jauno produktu, sacīja OnlineExpo Latvia direktore Polīna Goldšteina.

Virtuālās izstādes pirmajā lapā var redzēt VIP stendus, visaktīvākos un apmeklētāju vislabāk novērtētos izstādes dalībniekus, dienas programmu un notikumu logu ar tuvākajām aktivitātēm. Platformā izmantoti sociālo un profesionālo tīklu elementi un pieejams arī interneta veikals, lai uzreiz varētu iegādāties nolūkoto produktu.

Platformas veidotāju mērķis ir aptvert visus nozīmīgākos tirgus – Eiropas Savienību (ES), ASV, Ķīnu un Neatkarīgo Valstu Sadraudzību (NVS).

OnlineExpo izveidošanā ieguldīti vairāk nekā 200 tūkstoši eiro un šobrīd uzņēmums nodarbina 25 darbiniekus trīs birojos. Nākotnē birojs tiks atvērts katrā valstī, kas iesaistīsies virtuālajās izstādēs.

Skaties foto no OnlineExpo prezentācijas pasākuma:

TOP komentāri

  • j
  • SUPER!!!
    0 0 0

    SUPER!!!

    Pirms gadiem 7-8 es staigāju pa Itālijas virtuālajām izstādēm. Nezinu, kā šitas var būt jaunums.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl