Komentāri
“Facebook” drīzumā mainīsies tas, ko lietotāji redz savos profilos
REUTERS/LETA

Sociālo tīklu gigants “Facebook” paziņojis, ka tuvāko nedēļu laikā mainīsies tas, ko tā lietotāji redz savos profilos jeb “news feed”, vēsta britu raidorganizācijas BBC.

Šobrīd uzņēmums strādā pie tā, lai “Facebook” lietotāji biežāk redzētu saturu, kas interesē viņu draugus un ģimeni, kā arī rada diskusijas vietējās kopienās, savukārt uzņēmumu un mediju veiktos ierakstus lietotāji redzēs aizvien mazāk.

“Mēs esam saņēmuši atsauksmes no lietotājiem, ka uzņēmumu un mediju radītais saturs pārblīvē lietotājiem redzamo saturu, samazinot iespēju redzēt draugu un tuvinieku ierakstus un intereses. Paredzu, ka cilvēki aizvien mazāk laika pavadīs “Facebook”, taču šis pavadītais laiks būs krietni vērtīgāks,” norādījis “Facebook” dibinātājs Marks Cukerbergs.

Kā BBC paskaidrojuši eksperti, izmaiņas ietekmēs gan uzņēmumus, gan medijus, jo to radītais saturs aizvien retāk organiski nokļūs lietotāju redzeslokā. Vienlaikus ekspertus bažīgus dara fakts, ka “Facebook” pagaidām nav pietiekami izskaidrojis, kāda veida saturam un diskusijām jaunais algoritms dos priekšroku.

Lasi vēl