DDB Latvia: Ietekmīgākie zīmoli aktīvi izmanto sociālo mediju Instagram

Komentāri
DDB Latvia: Ietekmīgākie zīmoli aktīvi izmanto sociālo mediju Instagram
FOTO: LETA

Janvārī ietekmīgākā zīmolu topa pirmo vietu ieguvējiem popularitāti palīdzējusi nodrošināt aktīva sociālā medija Instagram izmantošana, norāda DDB Latvia sociālo mediju projektu vadītājs Mārtiņš Līcis.

Pirmās vietas pārstāvim – Dinamo Rīga – un pārējiem aiz tā – Liepājas pilsētai, Latvijas mājražotājiem, Ghetto Games un Statoil Latvija –, kā arī nākamajiem topa augšgala zīmoliem ir viena kopīga iezīme – aktīva sociālā medija Instagram izmantošana, skaidro Līcis. “Instagram palēnām kļuvis no eksperimentāla sociālā medija (zīmoliem) par sociālo mediju, kurš parādās aizvien vairāku zīmolu sociālo mediju stratēģijās. TNS 2014. gada rudens dati rāda, ka Instagram vidējā dienas auditorija ar 80 000 lietotāju jau ir ļoti tuvu Twitter rādītājam, kas ir 100 000.”

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Galvenā Instagram atšķirība no pārējiem trim sociālajiem medijiem, kuri tiek apskatīti zīmolu topā – Facebook, Draugiem.lv un Twitter –, ir tā oriģinālsatura īpatsvars, norāda Līcis. “Diezgan ierasta prakse ir kādas konkrētas ziņas dublēšana visos trīs iepriekš nosauktajos sociālo mediju kontos, taču Instagram parasti ir izņēmums. Zīmoli galvenokārt izmanto Instagram, lai saviem sekotājiem parādītu kaut ko no sava uzņēmuma ikdienas, kultūras, cilvēkiem un tamlīdzīgi. Tieši šis oriģinālsaturs ir tas, kas sniedz Instagram radītajam saturam salīdzinoši lielu iesaisti.”

Kā vēstīts, janvārī ietekmīgākais zīmols bijis Dinamo Rīga, kam seko Liepājas pilsēta, bet trešo vietu ieņem Latvijas mājražotāji, liecina aģentūras DDB Latvia veidotais ietekmīgāko zīmolu tops.

Topa ceturtajā vietā ierindojas Ghetto Games, kam seko Staoil Latvija, Forum Cinemas, Lattelecom, LMT un Nacionālais teātris. Top 10 noslēdz VEF Rīga.

Ietekmīgāko zīmolu topu DDB Latvia veido jau trīs gadus, ļaujot zīmolu vadītājiem ik mēnesi sekot sava zīmola gaitām sociālajos medijos Facebook, Twitter, Draugiem.lv un Instagram. Zīmola ietekmes mēraukla ir cilvēku skaits, kas mēneša laikā mijiedarbojušies ar zīmolu, klikšķinot uz kādas no like, follow un citām pogām, norādīts DDB Latvia mājaslapā.

Lasi vēl