Atrasts optimālais skriešanas ātrums, kas nekaitē veselībai

Komentāri

Zinātnieki noskaidrojuši optimālo skriešanas ātrumu, kas uzlabo veselību un tai nekaitē. Proti, skriešanas entuziastiem piedāvā skriet ar ātrumu 8 kilometri stundā.

Zinātnieki norāda, ka tiem, kas skrien ar ātrumu 8 km/h, ir deviņas reizes mazāks risks nomirt tuvāko 12 gadu laikā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tikmēr tiem, kas skrien ar ātrumu 11 km/h un ātrāk, ir lielākas iespējas nomirt tuvāko deviņu gadu laikā.

Tādējādi atliek secināt – jāskrien prātīgi un bez steigas!

Skaties video!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā! 1

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl