Komentāri
68% viedtālruņu īpašnieku tos izmanto, lai ”sērfotu” sociālajos tīklos, atklāj aptauja
Foto: AFP/LETA

Aptuveni 70% viedtālruņu lietotāju ierīci izmanto kā ceļvedi un meklējot aktuālo informāciju. Savukārt 68% ierīču īpašnieku tās izmanto, lai pārlūkotu sociālos tīklus, liecina KNOQ veiktās aptaujas dati.

Tikmēr 66% viedtālruņu īpašnieku visbiežāk tālruni izmanto adreses vai kādas iestādes darba laiku meklēšanai.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

68% respondentu viedtālruņus izmanto, lai izmantotu sociālos tīklus – Draugiem.lv, Facebook, Twitter vai Instagram, atklāj KNOQ veiktā aptauja.

Ja cilvēki vēlas ko iegādāties, bet gala lēmums vēl nav pieņemts, internets ir tā vieta, kur 75% aptaujas dalībnieku meklējuši informāciju par konkrēto preci, 63% interesējušies par tuvāko tās pārdošanas vietu, bet 63% vēlējās atrast kontaktinformāciju veikalam. Savukārt 56% atzina, ka turpinājuši iepazīties ar uzņēmuma lapu, noskaidrojot, ko vēl tas piedāvā.

Arvien biežāk viedtālruņus izmanto arī pirkumu veikšanai. 19% respondentu atzina, ka ir veikuši pirkumus, izmantojot telefonu, jo vairs neredz īpašu atšķirību funkcijās, ja ir jāizvēlas starp viedtālruni vai datoru.

Interesanti, ka 62% aptaujas dalībnieku atzina, ka labprāt saņemtu kādu aktuālu informāciju par precēm un pakalpojumiem, laikā, kad atrastos tuvumā konkrētajai vietai, kur tos var iegūt. Īpaši cilvēki reģionos atzīst, ka piedāvājums Rīgā, viņiem nav saistošs, ja tajā mirklī atrodas citur. Savukārt, kad atrodas kāda veikala tuvumā Rīgā, reti zina, kādi ir īpašie piedāvājumi, līdz ar ko arī nav iespējams tos izmantot. Līdz ar to aptaujas dati ļauj secināt, ka cilvēkiem svarīgi iegūt informāciju par konkrētiem piedāvājumiem tikai tad, kad viņiem ir reāla iespēja tos izmantot.

”KNOQ ir lietojumprogramma, kas ziņo, – ienāc uz pusdienām, kafija par brīvu, un esmu blakus tieši šai kafejnīcai – tas ir noderīgi,” tā to raksturo paši aplikācijas izveidotāji.

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Ar riteni uz darbu. Arī ziemā!

Vai Latvija varētu kļūt par velo zemi līdzīgi kā Nīderlande? Vai pie mums maz iespējams braukt ar riteni visu gadu? Un kā komfortabli ierasties savā birojā, ja esi minies uz darbu ar riteni ziemā?

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

Interesantākās 2018. gada grima tendences, ko Tu vari izmēģināt jau šodien!

2018. gads make-up pasaulē mirdz vēl spožāk nekā iepriekšējais. Tendenču virsotnēs gozējas metālisks spīdums, gliteri un pat uz ādas uzlīmējami akmentiņi, ļaujot mums uzmirdzēt kā dārgakmeņiem. Ja ar mirdzumu un spīdumu jau esam pazīstamas kopš pagājušā gada, tad viena toņa acu ēnas, izteikti kuplas skropstas un citas aktuālākās tendences vēl jāiepazīst. Esi gatava jauniem skaistuma piedzīvojumiem? Iepazīsties ar 10 interesantākajām grima tendencēm šajā gadā!

Lasi vēl