Vanaga: Attālinātās mācības negatīvi ietekmē izglītības kvalitāti

1 komentārs

Attālinātais mācību process atstāj negatīvu ietekmi uz mācību kvalitāti, tā intervijā raidījumam “900 sekundes” norādīja Latvijas izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) priekšsēdētāja Inga Vanaga.

No šodienas pašvaldībās, kur saslimstība ar Covid-19 ir zemāka par noteikto slieksni, skolas atsāk mācības klātienē 1.-4. klasēm.

Vakcinācijas pret Covid-19 procesā pedagogi ir iekļauti prioritārajā grupā, kas, LIZDA vadītājas skatījumā, ir vērtējams pozitīvi, taču viņa uzsver, – vakcinācija nedrīkst būt obligāta prasība pedagogiem.

Vanaga atzīst, ka attālinātās mācības negatīvi ietekmē izglītības kvalitāti: “Pētījumā mums bija trīs tematiskie bloki, kas atspoguļo, ka slodzes veidošanās principi ir jāpārskata, darba samaksas principi ir jāpārskata un profesionālās izdegšanas jautājumi ir ļoti aktuāli. Tas, kas tiešām parādās – šī attālināto mācību negatīvā ietekme uz izglītības kvalitāti. Mums kopā būs jāsēž un jādomā, kā risināt sekas, kā palīdzēt gan skolēnam, gan pedagogam apgūt to, kas nav bijis apgūts un kā uzlabot un pilnvērtīgāk īstenot jauno saturu.”