Pieci padomi, kā uzlabot savu ikdienu, izmantojot viedierīces

Pievienot komentāru
Pieci padomi, kā uzlabot savu ikdienu, izmantojot viedierīces
PUBLICITĀTES FOTO

Dzīve pašizolācijas un sociālā distancēšanās laikā apgriezās kājām gaisā un tagad pakāpeniski jāatgriežas pie ierastā ritma. Pasaules Veselības organizācija (PVO)  norāda, ka šādās situācijās ir svarīgi pievērst pastiprinātu uzmanību miega režīmam, kā arī fiziskajai un garīgajai veselībai. Bet, vai mēs šādu balansu varam viegli atrast un ievērot?

Piedāvājam piecus  vienkāršus padomus, kā izmantot viedās tehnoloģijas, lai tās mums palīdzētu ātrāk atgriezties ikdienā.

Monitorē stresa līmeni

Labas pašsajūtas un līdzsvara saglabāšanai šajā dinamiskajā ikdienā, ir būtiski monitorēt savu sirds ritmu, lai laicīgi piefiksētu jebkādas izmaiņas mūsu ķermenī, un tam mums lieliski  var noderēt viedpulksteņi. Tiklīdz ir ievērojama pulsa paaugstināšanās, būtu ieteicams veikt nomierinošas darbības, kā, piemēram, elpošanas vingrinājumus. Gluži, kā iepriekš izdotajā elegantajā GT2 modelī, arī jaunajā, sportiskā stila “Huawei” viepulkstenī “Watch GT2e” jau iestrādāta uzlabota “TruRelax “funkcija, kas palīdzēs atslābināties ar īpaši izstrādātu vingrinājumu programmu.

Dodies sportot

Mēs visi zinām, ka veselā miesā – vesels gars. Taču ne vienmēr ir viegli ieiet ”vecajās sliedēs” pēc vairāku nedēļu pauzes. Arī šeit var palīdzēt tehnoloģijas. Sākot ar draugu izaicināšanu soļu skaitīšanā, izmantojot sporta aplikācijas un beidzot ar viedpulksteņu fitnesa treniņu programmām, kas reaģē uz reāllaika sirdsdarbības ātrumu – jaunajam “Watch GT2e” viepulkstenim šādas programmas ir veselas 100. Turklāt, tuvojoties vasarai, īstais laiks doties atpakaļ pie ūdens un izpeldēties, neuztraucoties par viedierīces drošību, jo “Watch GT2e” ir ūdensizturīgs līdz pat 50 metru dziļumam.

Salds miegs naktī = augsta produktivitāte dienā

Kvalitatīvs miegs ir viens no stūrakmeņiem, kas palīdz produktīvi funkcionēt visas dienas garumā, tādēļ izvērtēt savu miegu ir svarīgi vairāku iemeslu dēļ. Ja strādāšana attālināti ir mainījusi miega ritmu, tam var būt arī negatīvas sekas. Ja naktī bieži pamostaties, miega novērošana var palīdzēt izprast saraustītā naktsmiera iemeslus. Miega ritmam nepieciešams sekot līdzi arī, lai izvairītos no miegainības un, tādējādi –  produktivitātes samazināšanās, kā arī, lai dienas laikā nesaskartos ar tādiem simptomiem kā nemiers un apetītes zudums. Šo problēmu palīdz risināt arī jaunais “Watch GT2e”, jo tas spēj precīzi atspoguļot lietotāja miega paradumus. Viedpulkstenī iestrādātā “Huawei TruSleep 2.0” funkcija spēj sniegt detalizētu apkopojumu par miega kvalitāti, monitorējot lietotāja sirdsdarbību un elpošanu miega laikā. Analizējot pat tik smalkas detaļas, kā dziļā un vieglā miega proporciju un pamošanās brīžu skaitu, ierīce sniedz personalizētus padomus miega kvalitātes uzlabošanai.

Jauns sākums –  arī hobijiem

Karantīnas un pašizolēšanās laiks ir devis pietiekami daudz mājās pavadītu vakaru, lai uzsāktu jaunus hobijus. Šajā laikā ir tapuši neskaitāmi video un pamācības, kā apgūt jaunas prasmes un iemaņas, tādēļ daži savu rītu sāk ar meditatīvu jogu vai skriešanu iekštelpās. Jauno hobiju attīstīšanai noteikti vērts tos piekopt mājas apstākļos arī turpmāk un ar to var palīdzēt mūsu viedierīce. “Huawei GT2e” viedpulkstenī ir 100 pielāgoti treniņu režīmi, tajā skaitā “Indoor running” un “Indoor yoga”, tādēļ ir īstais laiks turpināt aktīvu sportošanu iekštelpās arī nākotnē.

Sāc plānot savas aktīvās brīvdienas pie dabas

Vasara ir lieliski piemērota laivu braucieniem un pārgājieniem ar teltīm, tādēļ jāķeras pie plānošanas. Lai uzsāktu domāt par nākamo piedzīvojumu, lieki noderēs ne vien interneta resursi, bet arī jaudīgas viedierīces, kuras spēs kalpot visa ceļojuma garumā. Viedpulksteņa “Watch GT2e” baterijas darbošanās ilgums ir līdz pat divām nedēļām, turklāt viedpulkstenis automātiski optimizē enerģijas patēriņu akumulatora ilgākai darbībai. Vēl viena noderīga funkcija aktīvās atpūtas ceļojumos būs skābeļa līmeņa noteikšana asinīs (SpO2), lai monitorētu savas fiziskās sagatavotības līmeni un izvairītos no enerģijas trūkuma, noguruma un galvassāpēm. Tagad tikai atliek izvēlēties galamērķi!