”Coca-Cola” uzsāk vasaras kampaņu ”Laimē katru dienu!” IESAKA COCA-COLA

2 komentāri
”Coca-Cola” uzsāk vasaras kampaņu ”Laimē katru dienu!”
Foto: publicitātes foto

”Coca-Cola”, apzinot jauniešu Latvijā samērā zemās iespējas ceļot un pavadīt brīvdienas ārzemēs, uzsāk vasaras kampaņu ”Laimē ceļojumu katru dienu!”, kuras laikā vairāk nekā 200 laimīgajiem uzvarētājiem ”Coca-Cola” kopā ar sadarbības partneriem uzdāvinās sapņu ceļojumus uz dažādiem Eiropas un pasaules galamērķiem un Baltijas populārāko festivālu biļetes. 

Kopējais dāvināto ceļojumu un festivālu piedzīvojumu budžets ir ap 50 000 eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

”Mums visiem patīk ceļot, un mēs labprāt to darītu biežāk. Taču bieži vien nejūtamies droši, ka, atgriežoties mājās, spēsim nomaksāt visus rēķinus. To pierāda arī pētījumu dati – pērn vien 54% aptaujāto eiropiešu atzina, ka ir finansiāli gatavi vasarā doties ceļojumā uz ārzemēm. Tādēļ ”Coca-Cola” ir radījusi šo vasaras akciju, lai piepildītu cilvēku sapņus par ceļojumiem, pārliecinoties, cik daudz vērti ir ceļojumu laikā gūtie iespaidi – tie kļūst par enerģijas un radošuma avotu mūsu ikdienas gaitās,” stāsta ”Coca-Cola” zīmola vadītāja Baltijas valstīs Irina Gailiša.

Lai iedrošinātu jauniešus ceļot, iegūstot jaunu pieredzi un spilgtus iespaidus, ”Coca-Cola” kopā ar sadarbības partneriem tūrisma aģentūru ”Kolumbs” un mūzikas festivāliem ”Positivus Festival” un ”Weekend Festival Baltic” uzsāk akciju ”Laimē ceļojumu katru dienu!”. Kopā akcijas laikā tiks izlozēta 71 ceļojuma dāvanu karte – katra 500 eiro vērtībā, galamērķus uzvarētāji varēs izvēlēties paši no tūrisma aģentūras ”Kolumbs” piedāvātajiem maršrutiem. Savukārt 142 laimīgie iegūs iespēju pavadīt neaizmirstamu nedēļas nogali – 3 dienas – iemīļotajos mūzikas festivālos ”Positivus Festival” vai ”Weekend Festival Baltic”.

Foto: publicitātes foto

”Coca-Cola” akcija ”Laimē ceļojumu katru dienu!” sāksies jau 21. aprīlī un ilgs līdz pat 30. jūnijam.

Lai piedalītos akcijā, nepieciešams iegādāties kādu no kompānijas piedāvātajiem atspirdzinošajiem dzērieniem – ”Coca-Cola”, ”Coca-Cola Zero”, ”Fanta Orange” vai ”Sprite” 0,5 l plastmasas pudelē. Pēc tam jāatrod speciālais akcijas kods pudeles korķīša iekšpusē un tas jāreģistrē ”Coca-Cola” mājaslapā.

Papildu informācija par akcijas norisi pieejama kompānijas mājaslapā.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl