Komentāri
www.f9.lv atbildēja neskaidri, vien to, ka prece noliktavā vēl neesot un būšot kaut kad!

“Labdien, vēlos padalīties savā nepatīkamajā pieredzē ar vienu no pašmāju interneta veikaliem – www.f9.lv , mēneša sākumā šajā veikalā pasūtīju telefonu, noslēdzot līgumu, visa summa bija jāsamaksā uzreiz un tika teikts, ka preci man piegādās 10-12 darba dienu laikā, vienpadsmitajā dienā, kad man nekas netika ziņots par manis pasūtīto preci, zvanīju uz šo veikalu pats, klausules otrā galā man lika rakstīt epastu, jo pa telefonu viņi neko pateikt nevarot.

Protams, epastu es uzrakstīju, gaidīdams savu preci un kādu skaidrojumu par to, kāpēc tāda kavēšanās, taču man atbildēja neskaidri, vien to, ka prece noliktavā vēl neesot un būšot “kaut kad nākamnedēļ”, tā kā man nepatīk skandāli un protu gaidīt, nolēmu vēl šo nedēļu nogaidīt, taču tai paejot – atkal nekā.

Tad nu zvanīju uz šo veikalu vēlreiz, lai pajautātu kādu citu tālruņa numuru, lai telefoniski kāds man paskaidrotu, kur ir mana prece, bet atkal teica tikai vienu frāzi – rakstiet e-pastu un nolika klausuli (uz nākamo e-pasta vēstuli vairs neatbildēja).

Ceru, ka padalīsieties ar šo ziņu, lai citi tur neiepērkas un cilvēkiem izdodas nosargāt savu naudu, kā arī laikus tikt pie vēlamās, pasūtītās preces!”

Iesūtīja: Kaspars

Lasi vēl