“Taxify”: Situācija lidostā grauj Rīgas tēlu un rada haosu nozarē

1 komentārs
“Taxify”: Situācija lidostā grauj Rīgas tēlu un rada haosu nozarē
Foto: Reuters / LETA

Viena no aizvadītā gada skaļākajām ziņām taksometru nozarē bija Rīgas lidostas “atvēršana”, kas turpmāk ļauj šo zonu izmantot jebkuram taksometru pakalpojumu uzņēmumam. Taksometru izsaukšanas platformas “Taxify” pārstāvis Latvijā Juris Krūmiņš kritizē šo lēmumu, paužot viedokli, ka tas grauj Rīgas tēlu un rada haosu nozarē kopumā.

”Potenciālās negatīvās situācijas uzskatam par pārāk lielu risku. Šī iemesla dēļ “Taxify” iekšējā politika paredz, ka sistēmā esošajiem vadītājiem ir aizliegts iebraukt lidostas maksas terminālī un tur gaidīt pasažierus un potenciālos klientus. Pasažieru uzņemšana notiek tikai lidostas augšējā stāvā un tikai gadījumā, ja klients ir izsaucis taksometru, izmantojot aplikāciju. “Taxify” interesēs noteikti nav vadītāju pastāvīga darbība lidostas terminālī, jo tā nav mūsu prioritāte. Šobrīd manāmi pietrūkst vienotu kvalitātes standartu, kas kontrolētu taksometru darbību lidostas teritorijā, un tas grauj nozares reputāciju kopumā. Ilgtermiņā mēs noteikti atbalstītu risinājumu, kas sakārtotu šo vidi,” komentē Juris Krūmiņš.

Viņš uzsver, ka atļauja ikvienam taksometram iebraukt lidostā sniedz iespēju negodīgiem pārvadātājiem veikt manipulācijas ar skaitītājiem un piekopt citas krāpnieciskas darbības, ar ko visbiežāk saskaras tieši ārzemju viesi, kuri ierodas Rīgā un meklē iespējas ātrāk un ērtāk nokļūt līdz pilsētas centram. Tāpat esošā situācija apgrūtina pasažieru ikdienu, jo, tā kā par iebraukšanu lidostas terminālī ir jāmaksā, vadītājiem nav izdevīgi īsie braucieni un līdz ar to klienti bieži vien tiek sūtīti pie nākamā vadītāja, kas būtu gatavs viņus uzņemt. Arī netīras automašīnas un nelaipni vadītāji nav nekāds retums.

Rūpējoties par pasažieru pārvadājumu nozares sakārtotību, “Taxify” norēķinu kārtībai un pasažieru apkalpošanas kvalitātei pievērš pastiprinātu uzmanību. Tādējādi aplikācija ir uzskatāma par drošu līdzekli, lai izsauktu pārvadātāju uz lidostu, jo sistēmā automātiski tiek reģistrēts katrs brauciens, tā maršruts un cenu aprēķins. Uzreiz pēc brauciena izpildes aplikācijas lietotājs savā e-pastā saņem brauciena atskaiti, kurā ir norādīts cenu aprēķins, turklāt uzņēmums nodrošina 100% garantiju un naudas atgriešanu, ja tiek konstatētas krāpnieciskas darbības. Vadītāji, kuri rīkojušies pretrunā ar platformas noteikumiem, nekavējoties tiek bloķēti.

1 komentārs