Endziņš: pašmāju produktu izvēle šobrīd ir izdzīvošanas jautājums

Komentāri
Endziņš: pašmāju produktu izvēle šobrīd ir izdzīvošanas jautājums
Foto: LETA

“Ikvienam no mums jāapzinās, ka pašmājās ražotās produkcijas izvēles jautājums šobrīd ir izdzīvošanas jautājums!” uzsver Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš. Lai uzsāktu Latvijas produkcijas izvēli atbalstošas kampaņas īstenošanu, LTRK sākusi pulcēt partnerus – gan tirgotājus un ražotājus, gan finanšu institūcijas.

Tas tiek darīts ar mēŗki mazināt Krievijas noteiktā embargo pārtikas produktu grupām no Eiropas Savienības (ES) negatīvās sekas Latvijas tautsaimniecībā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Pērkot svešu, tiek atbalstīti citas valsts darba devēji, kuri algas izmaksā citvalstu darbiniekiem, un arī nodokļi tiek samaksāti kādas citas valsts budžetā, ikvienam Latvijas pensionāram, invalīdam, skolotājam, ugunsdzēsējam mediķim u.c. izmaksājamo finansējuma apmēru samazinot,” norāda Endziņš.

LTRK iniciētās vietējās produkcijas pašpatēriņu veicinošās kampaņas izstrādē jau iesaistījušies jau vairāki partneri – banka “Citadele”, reklāmas aģentūra “DDB Latvia”, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība un veikalu tīkls “Elvi”.

Kā norāda LTRK, šobrīd norit kampaņas vizuālās identitātes izstrāde, lai jau drīzumā tirgotājus varētu nodrošināt ar kampaņas elementu – plakātu, veikalu plauktu t.s. reklāmjoslu, uzlīmju, mājas lapu banneru u.c. – elektroniskajām sagatavēm.

Mazie tirgotāji šo priekšmetu komplektus varēšot saņemt LTRK – gan Rīgā, gan tās reģionālajās nodaļās Valmierā, Liepājā, Ventspilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Rēzeknē un Daugavpilī.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl