5 komentāri
Digitālo mediju eksperts kaitbordista meklēšanas aktivitātes internetā uzskata par efektīvu risinājumu
Foto: LETA

Sestdien Latvijas sociālos medijus pāršalca vēsts par kādu puisi vārdā Renārs Mileika, kurš ar savu kaitbordu tika iepūsts jūrā un joprojām ir pazudis bez vēsts. Portālam Skaties.lv savu skatījumu uz situāciju, kā tik īsā laika periodā ziņas sociālajos tīklos sasniedza tik lielu skaitu cilvēku, komentēja digitālo mediju speciālists Artūrs Mednis.

Sestdien ārā valdīja ļoti stiprs vējš. Kamēr pārsvarā cilvēki savus plānus saistīja ar darbībām iekštelpās, Renārs ar saviem draugiem devās šo vēju izaicināt ar saviem kaitbordiem. Ap pulksten 15:00 notika tas, no kā baidās ikviens, kurš kaut reizi kāpis uz dēļa – puisis pazaudēja kontroli un tika ierauts jūrā. Kopš tā brīža tika uzsākti vērienīgi glābšanas un meklēšanas darbi.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viņa draugi nekavējoties uzsāka kampaņu sociālajos tīklos – gan Facebook, gan Twitter, izmantojot mirkļbirku #atrodamrenaru, tika aicināti brīvprātīgie palīgi, kuri līdz šai dienai ir izstaigājuši vairāk kā pusi Latvijas piekrastes. Izveidota arī īpaša karte, kurā ikviens, kurš piedalījās meklēšanas darbos, varētu atzīmēt, kurā vietā tieši pabijis.

Portāls Skaties.lv lūdza sociālo mediju speciālistam Artūram Mednim nokomentēt šo krīzes komunikāciju sociālajos tīklos, kuru viņš raksturoja kā ļoti veiksmīgu: “Es pats personīgi pazīstu Renāru – lielisks cilvēks! Tādi paši ir arī viņa draugi, kuri ikdienā aktīvi lieto sociālos tīklus un nodarbojas ar ekstrēmo sportu. Ja notiek kaut kas tāds, tad vienkārši nevar nepalīdzēt!”

“Interesantākais ir tas, ka dalījās un iesaistījās arī daudzi, kas viņu nepazīst. Un šeit nav runa par Share pogas nospiešanu vai 1 eiro noziedošanu, bet reālu došanos palīgā nelaimē. Turklāt jāņem vērā, kādi bija laikapstākļi,” stāsta Artūrs.

Mednis uzteica arī to, ka šajā situācijā ir viens koordinators, pie kura vērsties pēc informācijas par notiekošo. “Protams, viņam noteikti ir arī komanda, kas palīdz, bet šādās reizēs ir labi, kad ir viens cilvēks, kurš zina visu par visu.”

Eksperts norāda, ka latvieši šāda veida kampaņās ir iesaistījušies arī iepriekš: “Ir vākti ziedojumi suņu patversmēm un bērnu slimnīcai. Nereti ir lūgums, piemēram, pēc asinīm, kad kādam to patiešām vajag! Cilvēki palīdz otram nelaimē nonākušajam.”

Brīvprātīgo meklēšanas darbu apkopojums ir apskatāms šajā kartē.


TOP komentāri

  • neērti par cunfti, bet tas jau parasti tā
    0 0 0

    neērti par cunfti, bet tas jau parasti tā

    Zīmuļkundziņ, šis nu bija tas gadījums, kad aktivitātes nevajadzēja izvērtēt. Vienkārši paklusēt.
  • ego
    0 0 0

    ego

    šoreiz jau nu cienījamais eksperts varēja izmantot fantastisko iespēju paklusēt, nevids celt savas akcijas uz nelaimes rēķina. vai vismaz pagaidīt, līdz izdosies atrast vismaz mirstīgās atliekas.
  • Jancis

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl