Komentāri

TV3 raidījuma Bez Tabu skatītāja Laine ar vīru ir aktīvi ceļotāji. Līdz šim izmantojuši vairāku tūrisma firmu pakalpojumus. Ar tūroperatoru Impro, dodoties uz Kipru, nonākuši vēl nepiedzīvotā situācijā.

Ceļojuma aprakstā, tāpat kā citu tūrisma firmu piedāvājumos, ir minēts, ka dzeramnauda netiek iekļauta ceļa zīmes cenā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pārsteidzis tas, ka grupas vadītājs jau lidostā, uzreiz pēc iekāpšanas autobusā, iekasējis no katra pasažiera dzeramnaudu, kas domāta šoferim, vietējam gidam un viesnīcas personālam.

”Bijām tikko ieradušies svešā valstī. Nebijām vēl iekārtojušies viesnīcā, ne devušies kādā ekskursijā, kad netika lūgts sagatavot dzeramnaudu par pakalpojumiem, kas vēl tikai sekos. Mēs neesam skopi un vienmēr atstājam dzeramnaudu,” stāsta Laine.

Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijā skaidro, ka daudzās pasaules valstīs izpratne par dzeramnaudu ir citādāka nekā Latvijā.

Zināms, ka pastāv virkne pakalpojumu, kur dzeramnauda ir pati par sevi saprotama. Diemžēl skaidrojumu no tūrisma firmas Impro tā arī neizdevās iegūt, jo uzņēmuma vadītājs norāda, ka tā ir sen pieņemta prakse un šajā gadījumā pasažieri meklē kašķi.

Vairāk skaties pievienotajā video!

 

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl