1 komentārs

2. Mīts nr.2. Tas ir vienmuļi un garlaicīgi.

2/6

Mīts nr.1: Telemārketingā nevar labi nopelnīt

FOTO: LETA

FOTO: LETA

Lāsmai svarīga ir ne tikai pieredze un izaugsme, bet arī iespēja nopelnīt. Un telemārketingā nopelnīt var ļoti labi! Turklāt šajā darbā nav nepieciešama pieredze. Visnepieciešamākais ir neatlaidība un mērķtiecība. Šajā darbā ir noteikta alga par nostrādātajām stundām, bet kā jau pārdošanā – visas piemaksas ir atkarīgas no pārdotā apjoma, turklāt tām nav nekādu ”griestu”. Līdz ar to, darbinieku alga ir atkarīga tikai no katra paša spējām. Lāsma atklāj nelielu noslēpumu: ”Parasti katra mēneša sākumā izvirzu sev mērķi, cik vēlos šomēnes nopelnīt, un tas tiešām strādā!” Pagājušajā mēnesī pat sanācis nedaudz vairāk kā cerēts, meitene par to sevi apbalvojusi ar jaunu mobilo telefonu!

2. Mīts nr.2. Tas ir vienmuļi un garlaicīgi.

2/6

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl