Zolitūdes traģēdija nebija šķērslis “Maxima” pakāpties Latvijā mīlētāko zīmolu topā

3 komentāri
Zolitūdes traģēdija nebija šķērslis “Maxima” pakāpties Latvijā mīlētāko zīmolu topā
Foto: LETA

Šā gada Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā jau piekto gadu pēc kārtas ierindojas “Google”. Tikmēr lielveikals “Maxima”, neskatoties uz to, ka sabiedrībā izpelnījies kritiku saistībā ar Zolitūdes traģēdiju, spējis topā pakāpties par vienu vietu – no septītās pērn un sesto šogad.

Pērn 21. novembrī, iebrūkot lielveikala ”Maxima” jumtam, dzīvību zaudēja 54 cilvēki. Zolitūdes traģēdija ir lielākā Latvijā kopš neatkarības atjaunošanas.

Ceturtdien tika izziņots aģentūras “DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “GfK Custom Research Baltic”, “PHD Latvija” un žurnālu “Kapitāls” tapušais “Mīlētāko zīmolu tops”.

Zīmols “Google” Latvijas mīlētāko zīmolu “Top10” pirmajā vietā ir ierindojies jau piekto gadu.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir “Inbox.lv”, bet trešais – “Rimi”. “Top10” ceturto vietu ieņem “Laima”, piekto – “Draugiem”, sestajā vietā ir “Maxima”, septītajā – “Skype”, astotajā vietā ierindojas “Swedbank”, devītajā vietā ir “Depo”, bet “Top10” noslēdz “Nokia”.

Tikmēr Baltijas “Mīlētāko zīmolu topa” pirmo vietu, tāpat kā iepriekš, ieņem “Google”, otrajā vietā ir “Facebook”, bet trešajā – “Gmail”. Ceturto topa vietu ieņem “Swedbank”, piekto – “Skype”, sesto – “Maxima”. Septītajā vietā mīlētāko zīmolu “Top10” ierindojas “YouTube”, astotajā – “Nokia”, devītajā vietā ir “TV3”, bet desmitnieku noslēdz “Raffaello”.

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 575 zīmoli 46 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada jūnijā un augustā.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

3 komentāri