Vienkāršs vingrinājums, kas atbrīvo no muguras sāpēm – māca jogas meistare

0 Komentāru

Ikdienā mēs bieži sastopamies ar muguras un plecu zonas sāpēm, tās piemeklē visus, kuri daudz laika pavada, salīkušām mugurām, sēžot un skatoties telefonā, datorā, kā arī nepareizi stāvot. Šī ir viena no mūsdienās izplatītākajām sūdzībām.

“Mūsu pleci noapaļojas uz priekšu,” stāsta jogas speciāliste Kristīne Adama, “mūsu krūškurvis, plaušas, diafragma saspiežas un muguras muskuļi iestiepjas. Muguras muskuļiem šī te iestiepšanās rada pārslodzi, viņi kļūst pārstiepti un vāji, un līdz ar to vairs nespēj tik viegli noturēt mūsu taisno muguru un sāk sāpēt plecu zona, mugura, jostas daļa.”

Lai mazinātu, vai pat izvairītos no šīm sāpēm, ir jāstiprina muguras muskuļi. Kristīne stāsta par jogas pozu, kuru pati bieži izmanto muguras stiprināšanai, un iesaka izmantot ikdienā saviem klientiem. Lai izpildītu šo pozu ir nepieciešams paaugstinājums, var izmantot gan dīvāna spilvenus, gan sarullētas segas: “Es apsēžos diezgan tuvu ar dibenu pret šo balstu un vienkārši guļos uz aizmuguri. Apguļoties virsū, krūškurvis ir iestiepts, pleci pārslīd pāri balstam, kājas var būt taisnas vai savilktas – tā kā tev ērtāk.”

Šādā pozā ieteicams pavadīt 10-15 minūtes. To var darīt katru vakaru mājās pie televizora, šī poza ļauj atvērties krūškurvim, iestiept starpribu muskuļus un nolaist plecus, mazinot muskuļu saspringumu kādā lielākoties esam ikdienā.

“Kad ir pagājušas 10-15 minūtes, mierīgi nāc ārā no šīs pozas, bet kas ir svarīgi – neraujies uz augšu! Vienkāršākais veids – saliek vienu kāju celī un pagriezies uz sānu. Norullējos nost no paaugstinājuma un pieceļos augšā. Es ceru, ka šo tu izmantosi un tev tas noteikti noderēs. Labsajūta būs – garantēju!” stāsta Kristīne.

0 Komentāru