Komentāri

Valsts ieņēmumu dienests (VID) piekritis starpnieka piesaistei, lai risinātu strīdu ar bloķētā portāla “ss.lv” īpašniekiem.

Pagaidām gan esot šaubas, vai vienu no pēdējo gadu skaļākajiem konfliktiem starp valsti un biznesu šādi izdosies atrisināt.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ar iniciatīvu noalgot starpnieku jeb mediatoru klajā nāca bloķētā domēna”ss.lv” saimnieki – uzņēmums “Internet” , kurš nevēloties ieilgušā strīda ar VID eskalāciju.

VID prasību iesniegt pilnu datubāzi par auto tirgotājiem, kuri izmanto portālu, uzņēmēji sauc par nelikumīgu. Tikmēr VID uzstāj, ka datubāze vajadzīga, lai izķertu PVN krāpniekus, kuriem portāls ir galvenās satikšanas vieta ar auto pircējiem. Tomēr nodokļu iekasētāji arī saprot, ka nevar ietekmēt uz ārvalsts domēnu pārreģistrēto virtuālo tirgošanās placi, tāpēc piekrīt pirmo reizi VID saziņā ar uzņēmumu izmantot starpnieku.

Par starpnieku izvēlēts viens no tā sauktā auditorkompāniju “lielā piecinieka”, kurš jau nākamajā nedēļā abas puses nolēmis sēdināt pie sarunu galda.

Kā akcentē starpnieki, mediācijas procesa iznākumā nav obligāti jābūt izlīgumam, taču tam jātuvina konfliktā iesaistītas puses. Cik izmaksās starpnieka pakalpojums, netiek atklāts. To atmaksāt apņēmušies portāla “ss.lv” īpašnieki, taču šāda iespēja tikšot piedāvāta arī VID.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl