Komentāri

16+1 samita laikā  Rīgā sagaidīts arī eksperimentālais konteinervilciens, kura mērķis bija pārbaudīt, cik ilgā laikā pa dzelzceļu no Ķīnas pilsētas Jivu var nonākt Rīgā.

Vairāk nekā 11 000 kilometru garo maršrutu caur Krievijas pilsētu Zabaikaļsku tas sāka 20.oktobrī, bet Rīgu sasniedza jau vakar. Šodien stacijā tas tika padots no Andrejsalas, kur pavadīja nakti.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tā tiek demonstrēts, ka Ķīnas preču pārvadāšana uz Eiropu pa dzelzceļu ir daudz ātrāka nekā pa jūru. Vienlaikus, šobrīd ir daudz neskaidru jautājumu. Pirmkārt, vai akcija ir radījusi konkrētu klientu interesi, un vai šis projekts nepaliks tikai lentītes griešanas līmenī.

Otrkārt, vai ir kāda interese doties pretējā virzienā, lai konteineri būtu piepildīti arī ceļā uz Ķīnu.
Katrā ziņā, sausais atlikums ir tāds, ka Ķīnas puse vārdos pauž cerību, ka projekts būs veiksmīgs, bet jāanalizē gan maršruta rādītāji, gan arī jāmeklē preces.

Video

Lasi vēl