Komentāri

Ir pagājis mazliet vairāk par nedēļu kopš Raimonda Vējoņa ievēlēšanas par Valsts prezidentu, bet viņš jau paspējis atstāt zināmu kultūrvēsturisku mantojumu.

Kā zināms, sabiedrību pamatīgi uzjautrināja jaunievēlētā prezidenta frāze par to, ka “jāierauj”, un šobrīd tā jau rotā dažādus T kreklus un citus tekstila izstrādājumus.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tāpat Vējoņa spārnoto izteicienu visai bieži izmanto arī ēdināšanas, kā arī izklaides vietās, kur šo lietu var izdarīt arī burtiskā nozīmē. Vecrīgā esošais Balzambārs pat radījis kokteili Misters Vējonis, kas dzērienu kartē atrodas līdzās Misteram Dombrovskim.

“Protams, tā mana pirmā frāze no tribīnes ir “aizgājusi”, taču es aicinātu – ja kāds no sākuma vēlas “ieraut”, tad lai tas ir tikai ūdens un lai cilvēki nesēžas “ierāvuši” pie stūres. Ja kādi uzņēmēji ir radījuši kokteilīti un ja gribas iedzert, tad to darām pēc darba mierīgā atmosfērā,” teic pats jaunievēlētais prezidents.

Skaties video:

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl