Komentāri
Uzzini, cik naudas vidēji cilvēki tērē, lai apsveiktu mīļoto Valentīna dienā
F64

Lai iepriecinātu savu otro pusīti Valentīna dienā, gandrīz 72% Latvijas iedzīvotāju dāvanai plāno tērēt līdz 20 eiro, – tā vismaz liecina ”Maxima Latvija” veiktā aptauja.

Savukārt 15% respondentu svētku dāvanai atvēlēs 21-30 eiro, 6% aptaujāto tērēs 31-40 eiro, bet 7% savus otrās pusītes iepriecināšanai svētkos iecerējuši tērēt vairāk nekā 40 eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Viena no populārākajām dāvanām šogad būs – paša gatavota maltīte, jo to savai otrai pusītei šodien gatavos 38% iedzīvotāju.

Toties 16% respondentu iecerējuši dāvināt dažādus nieciņus ar sirds simboliku, 12% – saldumus, 11% minēja, ka dāvanā sagādās biļetes uz koncertu, teātri vai kino.

Vēl 5% minēja vīnu vai dzirkstošo vīnu, 5% – ziedus, bet vēl 7% respondentu padomā bija citas dāvanas, kā piemēram, apakšveļa, foto rāmīši, romantiska atpūta SPA un citas dāvanas. Tikai 6% neplāno svinēt Valentīna dienu.

Lai gan lielākā daļa jeb 77% Valentīna dienu svinēs tieši šodien, daļa jeb 5% nosvinēja jau pagājušajā nedēļas nogalē, bet vēl 11% svinības iecerējuši nākamajā nedēļas nogalē, bet pārējiem nav plāns īpaši atzīmēt šos svētkus.

”Tradicionāli tieši 14. februārī pieaug ziedu, dzirkstošā vīna, sveču, dažādu dekoru un saldumu pārdošanas apjomi, jo tad iedzīvotāji steidz iepirkties, lai vakarā priecētu savu otro pusīti. Tāpat pieaug arī gatavo salātu, augļu, īpaši zemeņu pārdošanas apjomi. Prognozējam, ka lielākais pārdošanas apjomu pieaugums būs šodien, bet tas nebūs tik liels kā pērn, kad svētki bija nedēļas nogalē,” norāda Z. Kaktiņa.

Teju 42% iedzīvotāju iecerējuši romantiskas vakariņas sveču gaismā mājās, 17% gaidīs pārsteigumu no otrās pusītes, 6% iecerējuši doties uz restorānu, 4% – uz kādu romantisku filmu kino, 23% respondentu nav pagaidām neko iecerējuši, bet vēl 8% minēja citu variantu, piemēram, došanos uz ballīti, koncertu, SPA apmeklējumu un citur.

Aptauja par svētku svinēšanas paradumiem bija izvietota ”Maxima Latvija” mājas lapā laika posmā no 30. janvāra līdz 10. februārim, un tajā kopumā piedalījās 1380 respondentu.

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl