Komentāri
Uzņēmums sevi reklamē ar Ušakovam un viņa kaķiem līdzīgu attēlu; kaķi var prasīt kompensāciju

Interneta un televīzijas uzņēmums Balticom izveidojis reklāmu, kura vizualizācijā izmantots kāds kungs zilā uzvalkā un ar brillītēm, kā arī divi kaķi, daudziem liekot vilkt paralēles ar Rīgas mēru Nilu Ušakovu un viņa kaķiem Kuzju un Muri.

Kā portālam Skaties.lv pauda Balticom pārstāvji, reklāmu esot veidojuši “radoši cilvēki”, tādēļ ir grūti pateikt, kādēļ tieši šāds attēls iešāvies prātā, veidojot reklāmu. Taču tas, ka attēlā redzamais kungs un kaķi būtu saistīti ar Nilu Ušakovu, tiek kategoriski noliegts. “Sagadīšanās,” – tā to komentē Balticom pārstāvji.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tikmēr Nila Ušakova pārstāve Laila Ivāna Rīgas mēra vārdā portālam Skaties.lv atbild ar joku – Rīgas mēram ir vienalga, taču kaķi varētu piedzīt kompensāciju. Taču, ņemot vērā, ka Rīgas domes kaķi zināmā mērā ir kļuvuši par interneta zvaigznēm, šāds reklāmas gājiens esot visai izdevies. “Nekā citādāk kā ar humoru gan to uztvert nevaram,” pauda Ivāna.

Lūk, arī reklāma!

Foto – Kuzja un Muris!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl