Uzņēmēji aktīvi izmanto valsts simtgades piederības zīmi

2 komentāri

Valsts simtgadei aktīvi gatavojas ne tikai kultūras nozares pārstāvji, bet arī uzņēmēji. Kopš pērnā gada beigām viņi uz saviem produktiem un pakalpojumiem var izvietot valsts simtgades piederības zīmi, tādējādi piesaistot saviem produktiem papildu interesi.

Jelgavas pils ir viens no vairākiem tūkstošiem apskates objektu, ko 360 grādu panorāmā var apskatīt jaunizveidotajā platformā ”Latvija 360.com”. Tuvojoties valsts simtgadei, platformas autori vēlas sniegt iespēju Latvijas iedzīvotājiem un ārvalstu tūristiem, pirms doties īstajā ceļojumā, virtuāli apskatīt izvēlētos maršrutus un, iespējams, atrast arī jaunus.

Uzņēmumam valsts simtgades piederības zīme tika piešķirta pirms divām nedēļām, un šobrīd darbs norit pie zīmes izvietošanas ne tikai mājaslapā, bet katrā no panorāmām, ko bezmaksas var izmantot ikviens interneta lietotājs.

Lāsma Baikova
“Giraffe Visual” projektu vadītāja

Šī piederības zīme ir diezgan liela vērtība, līdz ar to mēs piešķīrām vērtību produktam, kam ir šī piederības zīme. Tu esi daļa no šīs piederības Latvijai, tu esi daļa no šā simtgades projekta.

Viens no populārākajiem simtgades piederības zīmes izvietošanas mērķiem ir suvenīru produkcija. Andra Stepiņa uzņēmums sākotnēji ražojis suvenīrus Dziesmu un deju svētkiem, savukārt šobrīd uzsācis magnēta nozīmīšu veidošanu ar simtgades simboliku.

Andris Stepiņš
“West Trading Group” valdes loceklis

Visvairāk tas būs saistīts ar cilvēkiem, kas brauks uz simtgades svinībām, tas vairāk būs kā suvenīrs, ko saglabāt atmiņai. Tas tāpat kā jebkuri Dziesmu svētki, kad cilvēki kolekcionē dažādas krūzītes, cepurītes, nozīmītes un tad rāda saviem bērniem. Kaut kas līdzīgs droši vien būs arī ar simtgadi.

Līdz augusta sākumam saņemti vairāk nekā 60 uzņēmēju pieteikumi valsts simtgades piederības zīmes izmantošanai. Zīmi aizliegts lietot tabakas, alkohola, azartspēļu, “ātro kredītu” produktos un saistībā ar precēm un pakalpojumiem, kas var kaitēt Latvijas valsts simtgades tēlam. Valsts simtgades biroja vadītāja Linda Pavļuta uzņēmēju aktivitāti, gatavojoties vērienīgiem valsts svētkiem, vērtē atzinīgi. Tiesa, ne visi uzņēmumi saņem simtgades biroja atļauju par LV100 zīmes izvietošanu uz savas produkcijas.

Linda Pavļuta
Latvijas valsts simtgades biroja vadītāja

Šī iespēja tiek izmantota ļoti, aktivitāte ir liela. Tomēr mums ir bijuši tādi gadījumi, kad mēs meklējām labākus risinājumus. Piemēram, kāds produkts nav tāds, uz kura mēs vēlētos redzēt piederības zīmi. Piemēram, šī te produktu grupa kā higiēnas preces.

Kopumā valsts simtgades svētki tiks svinēti ar 1000 dažādu pasākumu ne tikai Latvijā, bet arī 70 citās pasaules valstīs.

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl