Komentāri

Gada nogalē ļoti daudzi uzņēmumi saviem darbiniekiem organizē svētku pasākumus. Treknie gadi daudziem atmiņā palikuši tieši ar šādu ”banketu”’ un ”eglīšu” vērienīgumu, kuros netrūka ne gastronomiskas pārmērības, ne dzērienu dažādības. Šādos pasākumos bieži vien uzstājās aktieri un mūziķi, kuriem arī tika dāsni maksāts. Kāda situācija ar korporatīvo pasākumu rīkošanu ir šogad un kādas jaunas tendences šajā jomā ir parādījušās?

Šogad korporatīvo pasākumu rīkotājiem ir labs gads. Parasti šādi darba kolektīvu pasākumi tiek organizēti darba dienās un šogad svētki iekrīt brīvdienās un darba dienas ir daudz. Atšķirībā no pagājušā gada, kad līdzekļi tikuši taupīti ļoti izteikti un korporatīvo pasākumu budžeti samazināti, šogad situācija esot mainījusies.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Šogad ir labāk, bet to redzēsim pēc tam, cāļus skaita pēc tam, tagad grūti pateikt, bet tendence ir, ka mazāki pasākumi, ir arī lielie uzņēmumi, tomēr tie skatās, kas būs uz priekšu un lielās greznības ar milzīgiem skaļiem dekoratoriem no Londonas, nenotiek, norāda pasākumu rīkošanas konsultante
Agate Lūse.

Pasākumu rīkotāji atzīst, ka joprojām cieņā ir vakara vadītāji, jo cilvēki paši sevi izklaidēt neprot. Šajā statusā pieprasītas ir sabiedrībā zināmas personības.

“Es gan spēlēju, gan vadu, līdz ar to nekas baigi nemainās. Varbūt cena mazliet sarūk ar laiku. Bija treknie gadi, tur vispār neviens neskaitīja, nosauc summu un ir, bija baigos griestos tā summa, tad tas viss nomierinājās un ir normāli – godīgi gan man, gan pasūtītājam,” teic raidījumu vadītājs un dīdžejs Egons Reiters.

Taču šogad var runāt arī par jaunām tendencēm korporatīvo pasākumu klāstā – daudzi kolektīvi izvēlas tematisko pasākumu ar šefpavāru un vakara gaitā kopīgi gatavo, izzina un degustē.

“Viņi kopā ar šefpavāru gatavo, kopā ar bārmeni taisa kokteiļus, viņi klāj galdus, degustē vīnus, mācās jaunas zināšanas utt. Respektīvi tas ir pateicīgs produkts, kur ēšanu un dzeršanu apvieno ar jaunu zinību un spēju ieguvi un tas ir tas, kas cilvēkiem ļoti patīk,” stāsta Agate Lūse.

Īpaši iecienīti šādi korporatīvie pasākumi ir mazos kolektīvos, kuros ir daži desmiti cilvēku. Vairākas svētku rīkošanas aģentūras izveidojušas pat speciālas telpas, kurās apvienota virtuve ar izklaides zonu.

“Mēs piedāvājam to nākšanu iekšā virtuvē un pašiem gatavot sev vakariņas, kas ir interesanti, jo tas nav tāds standarts – aiziet uz restorānu paēst, te ir savādāks koncepts, kad cilvēki apvieno lietderīgo ar garšīgo,” stāsta uzņēmuma ‘’Viesistaba” pasākumu organizatore Kristiāna Kireile.

Visbiežāk darba kolektīvi izvēloties vakaru itāļu, franču vai austrumu gaumē ar šo valstu ēdienu, dzērienu baudīšanu un tradīciju izzināšanu.

“Es domāju, ka tas tāpēc, ka cilvēki vairāk ceļo, viņi daudz redz dažādas virtuves, tāpēc arī šefi Latvijā cenšas sekot līdzi tām modes tendencē,m pasaulē, virtuvēm, ēdieniem, jo cilvēki ir arī ar saviem “knifiņiem”, kāds grib pamēģināt kaut ko jaunu,” skaidro šefpavārs Raitis Ivanovs.

Šādu pasākumu izmaksas ir vismaz 50 eiro uz cilvēku.  Bet mūziķu, mākslinieku un pasākumu vadītāju lokā, joprojām valda uzskats, ka viņu profesionalitāti apliecina tikai viens rādītājs – tas, cik noslogots ir decembris.

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā “X Faktora” talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Elegants glamūrs un stilīgs roks! Kā "X Faktora" talanti Edgars Kreilis un Aivo Oskis veidoja savu skatuves tēlu?

Pasaules slavenajā mūzikas šovā “X Faktors” sevi spilgti pieteikuši vairums Latvijas dziedošo talantu. Kāpt uz skatuves, visnotaļ, palīdz ne vien draugu un ģimenes atbalsts, bet arī drosme un pārliecība – šajā jautājumā dziedātājiem atbalstu sniedz iepirkšanās centrs “Domina Shopping”, kā arī stiliste un modes dizainere Indra Salceviča.

Lasi vēl