Traucēta lietotnes “Smart-ID” darbība

2 komentāri
Traucēta lietotnes “Smart-ID” darbība
EDIJS PĀLENS, LETA

Otrdien, 10. septembrī, traucēta lietotnes “Smart-ID” darbība, liecina ieraksti sociālajos tīklos.

Kā ziņoja “Swedbank” un “SEB Banka”, bija radusies tehniska aizķeršanās “Smart-ID” darbībā.  Tika strādāts pie risinājuma.

Kā portālu Skaties.lv  informē “SK ID Solutions” pārstāve Sanita Meijere, “Smart-ID” darbība traucēta no plkst.11.45.

Plkst. 13.30 lietotnes darbība atjaunota. 

Jau ziņots, ka igauņu uzņēmums “SK ID Solutions” risinājumu “Smart-ID” prezentēja 2017.gada sākumā. To var izmantot e-pakalpojumu nodrošināšanai finanšu, izglītības, telekomunikāciju, enerģētikas, mazumtirdzniecības un arī dažādu valsts pakalpojumu nodrošināšanai.

No 2018.gada novembra “Smart-ID” digitālā paraksta risinājums Baltijā, kas atbilst Eiropas “eIDAS” regulējuma tehniskajai specifikācijai. Šis sertifikāts apliecina risinājuma līdzvērtīgumu ar roku rakstītam parakstam un to ir jāpieņem visās Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs.