Skolotāji neziņā – ar bažām sagaida jauno mācību gadu

3 komentāri

Sagaidot jaunu mācību gadu, skolotāji jūtas atstumti un ar bažām raugās uz ieplānotām reformām.

Pedagogiem īsti nav skaidrs, kā tiks ieviesta jaunā skolotāju kvalitātes pakāpju sistēma.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Lielā neziņā ir arī to 100 pilotskolu pedagogi, kurās tiks izmēģināts jaunais kompetencēs balstītās izglītības saturs. Tikšanās laikā ar ministrijas pārstāvjiem pedagogu arodbiedrības pārstāvji asi kritizēja gaidāmās reformas, pie kuru izstrādes skolotāji neesot tikuši pielaisti. Savukārt ierēdņi pārmeta pedagogiem nevēlēšanos kaut ko mainīt.

Inga Vanaga
Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības priekšsēdētāja

Pie satura mūs neņem, pie internātskolām – neņem, pie specskolām – tur mēs esam. Pie skolu tīkla neņem, pie skolotāju izglītības konceptuālā šī sistēma – es esmu caur Augstākās izglītības padomi, tur mūs arī neņem, raksti, cik gribi. Mēs negribam kaitēt.

Andis Geižāns
IZM ministra biroja vadītājs

Mēs varam nesteigties. Mēs jau nesteidzamies 15 gadus. Tikai no tā jau cieš bērni. Un tie rezultāti, ko mums uzrāda centralizētie eksāmeni – tie nav spīdoši. Un tas ir akmentiņš gan IZM lauciņā, gan arodbiedrības lauciņā, kas stīvi mēģināja diskutēt un diskutēt par acīmredzamām lietām.

Gadu no gada neatrisināts paliek arī finansējuma jautājums. Mērķdotācijas apmērs ir atkarīgs no skolēnu skaita, tāpēc 1. septembrī skolotājs savu algu zina tikai aptuveni.

TOP komentāri

  • Arnis Speiga
  • Es Modrīte
  • s
    +1 +1 0

    s

    Tāpēc jau Šadurskis grib mainit mācību gada garumu, varbūt izdosies novilkt lidz kalendārā gada sākumam, jo IZM taču nezina, ka mācibu gads sākas septembri,kas viniem par daļu,ka skolām jāsagādā mācibu līdzekļi, ka skolotājiem tie jāapzina, kur kuru 'kompetenci'atrast.Skolotājiem jau nav n-tie 'padomdevēji', kas palidz, pasniedz, noliek priekšā.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl