1 komentārs

Patlaban Latvijā ir izveidojusies situācija, kad ir divas sabiedriskā transporta sistēmas, no kuriem viena ir skolēnu autobusi, un tas rada nevajadzīgu konkurenci, – tā intervijā raidījumam “900 sekundes” pauda Autotransporta direkcijas vadītājs Kristiāns Godiņš.

“Mūsu mazajā valstī ar mazu iedzīvotāju skaitu ir divas sabiedriskā transporta sistēmas. [..] Tas veido ne tikai nevajadzīgu konkurenci, bet papildus nevajadzīgus izdevumus gan pašvaldību, gan valsts pusē,” sacīja Godiņš.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Saskaņā ar Godiņa pausto vidējais autotransporta vecums reģionos patlaban ir 12 gadu. Autobusu kvalitāte dažādos reģionos atšķiras – dažu autobusu parku vidējais vecums ir pat 28-29 gadi, citu – seši gadi. Pēdējo divu gadu laikā visvairāk reisu atklāts Pierīgā, kā arī citu lielo pilsētu tuvumā.

Izmaiņas sabiedriskā transporta sistēmā Latvijā gaidāmas no 2021. gada, kad visā valstī sabiedriskajam transportam būs vienādas kvalitātes prasības.

Sabiedriskā transporta pakalpojumi patlaban Latvijā tiek nodrošināti ar 1500 autobusiem. Reģionālo maršrutu autobusos pērn pārvadāti 29,84 miljoni pasažieru.

TOP komentāri

  • !
    0 0 0

    !

    Un uzprasat tām firmām kādi ir tie jaunie autobusi!!! Ja visiem būs tie jaunie lūžņi ta garantija ka tiksi gala punktā - nekāda!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl