2 komentāri
Sabiedrība atspēko Ušakova argumentus par transporta biļešu cenu celšanu
FOTO: LETA

Lielu sašutumu sabiedrībā radījusi jaunā Rīgas satiksmes reklāma, kurā it kā tiek atspēkots, kāpēc no 1. februāra tiek palielinātas sabiedriskā transporta cenas. Reklāmā tiek salīdzinātas sabiedriskā transporta cenas citviet Eiropā, tomēr visās reklāmā pieminētajās valstīs arī iedzīvotāju minimālās algas ir ievērojami lielākas. 

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Video, kurā redzama situācija citviet Eiropā skaties šeit!

Skaties.lv jau vairākkārt ziņoja, ka visi kā viens pauž sašutumu par Rīgas satiksmes paziņojumu, ka no šā gada 1. februāra sabiedriskajā transportā viens brauciens izmaksās 1,15 eiro. Savukārt, ja pasažieris gribēs biļeti iegādāties pie vadītāja, biļetes cena būs 2 eiro. Tajā pašā laikā zināms, ka ievējojami kritušās degvielas cenas, atsevišķās uzpildes stacijās litrs degvielas maksā mazāk par vienu eiro. Ne reizi vien izskanējis viedoklis, ka turpmāk izdevīgāk būs pārvietoties ar privāto automašīnu. Vai izveidojusies situācija nav pretrunā ar Rīgas domes vēlmi pamazām izskaust pārvietošanos ar automašīnām?

Lai nokļūtu galamērķī, daudziem galvaspilsētas iedzīvotājiem nākas izmantot divus vai pat vairākus sabiedriskos transportlīdzekļus. Ja pieņemam, ka cilvēkam, lai nokļūtu darbā un uz mājām, jāizmanto sabiedriskais transports četras reizes, tad biļešu iegādei vienā dienā tiks iztērēti 4,60 eiro.

TOP komentāri

  • Paldies
    0 0 0

    Paldies

    Ušakovam par komplimentu rīdziniekiem, tomēr ne jau visi ir TIK bagāti, lai brauktu ar Rīgas satiksmes trasnsportlīdzekļiem.
  • minka
    0 0 0

    minka

    Un kā tad būs ar tām iestādēm kur jāuzrāda vecums? Kā viņi varēs zināt vai ir pilngadīgs vai nē?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl