Komentāri

Ja jauna velojosla tiktu izveidota, piemēram, Dānijā, nevienam par to jautājumi nerastos, taču, ieviešot šādas joslas Rīgā, sabiedrībā bija jāveic informējoša kampaņa, uzskata Latvijas Riteņbraucēju apvienības vadītājs Viesturs Silenieks.

Viņš uzskata, ka vismaz 50% no projektam paredzētā finansējuma, bija jāparedz sabiedrības informēšanai.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Otrdien jautājums par velojoslām tika apspriests dažādu iesaistīto pušu diskusijā. Rīgas dome projektu turpinās, tādejādi mēģinot arī mazināt autotransporta plūsmu pilsētas centrā. Tiek solīta arī informatīva kampaņa, taču tās laiks un apjoms šobrīd netiek precizēts.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl