“Rimi” pilotprojektā sācis beziepakojuma tirdzniecību Latvijā ražotiem saimniecības produktiem

0 Komentāru
“Rimi” pilotprojektā sācis beziepakojuma tirdzniecību Latvijā ražotiem saimniecības produktiem
PUBLICITĀTES FOTO

Mazumtirgotājs “Rimi” sācis Latvijā ražotu saimniecības un higiēnas produktu tirdzniecību bez iepakojuma, aģentūrai LETA pavēstīja SIA “Rimi Latvia” sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala.

Viņa informēja, ka pilotprojektā sadarbībā ar vietējiem ražotājiem atsevišķos “Rimi” veikalos speciāli aprīkotos stendos būs iespēja iegādāties augstvērtīgus saimniecības un ķermeņa kopšanas produktus bez iepakojuma. Sākotnēji šādi stendi būs pieejami “Rimi” veikalā tirdzniecības centrā “Spice”, bet nākotnē plānots tos izvietot arī citos veikalos.

Speciālajos stendos varēs iegādāties tādas preces kā šampūnus, ziepes, zobu pastas un zobu birstes, dezodorantus, tualetes papīru, trauku mazgāšanas līdzekļus, higiēnas preces u. c.

“Ja pircēju atsaucība un pieprasījums uzrādīs augošu tendenci, plānots gan paplašināt produktu sortimentu esošajos stendos, gan izvietot līdzīgus stendus arī citos “Rimi” veikalos,” sacīja Ikala.

Pirmie “Rimi” partneri šajā projektā būs Dobeles sadzīves ķīmijas ražotājs AS “Spodrība” un kosmētikas ražotājs “Stenders”, kuru produktus pircēji varēs iegādāties specializētajos stendos, izmantojot līdzi paņemto iepakojumu.

Stendera” izpilddirektore Kristīne Grapmane akcentēja, – lai uzņēmums nodrošinātu produkta kvalitāti līdz pat lietošanas brīdim, kā viena no prioritātēm attiecībā uz iepakojumu izvirzīta funkcionalitāte.

“Kur iespējams, cenšamies atteikties no iepakojuma pavisam, piemēram, bez iepakojuma var iegādāties ziepes, tāpat sortimentā ir pieejami cietie šampūni un kondicionieri- šie produkti ir lieliski piemēroti tirdzniecībai bez iepakojuma,” sacīja Grapmane.

Savukārt “Spodrības” direktore Baiba Megre atzina, ka uzņēmums ir gandarīts, ka turpmāk zīmola “Eco Seal for Nature” iecienītākos produktus roku, trauku un veļas mazgāšanai varēs piedāvāt arī beziepakojuma stendos “Rimi” lielveikalu sektorā.

“Tas ir būtisks solis, lai sagādātu iespēju pircējiem ērti pieņemt atbildīgus ilgtermiņa lēmumus resursu saudzēšanā. Ticam, ka tieši pieejamība būs spēcīgs impulss ikdienas paradumu maiņai un pastiprinās zaļā dzīvesveida dinamiku pat tajās mājsaimniecībās, kurās beziepakojuma produktu iegāde līdz šim tika uzskatīta par ekskluzīvu un laikietilpīgu,” teica Megre.

Kā liecina “Firmas.lv” dati, “Rimi Latvia” 2019.gadā strādāja ar 917,201 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 2,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 26,8% un bija 33,16 miljoni eiro. Kompānija reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums “Rimi Baltic”.

0 Komentāru