Rīgā atver otro “Citro” tīkla veikalu; investīcijas – 500 000 eiro

0 Komentāru
Rīgā atver otro “Citro” tīkla veikalu; investīcijas – 500 000 eiro
PUBLICITĀTES FOTO

Vietējais Latvijas uzņēmumu mazumtirdzniecības veikalu tīkls “Citro” ienācis Rīgā, atverot veikalu Purvciemā – kopējās investīcijas zīmola koncepta veikala izveidē un labiekārtošanā ir ap 500 000 eiro, informēja uzņēmumā.

Tas ir jau otrais “Citro” zīmola veikals Rīgā, kas atrodas Detlava Brantkalna ielā 15 k-1, Purvciemā, bet pirmais atrodas Imantā, Slokas ielā 142a, bet līdz gada beigām plānots atklāt vēl vairākus jaunus “Citro” veikalus, tādējādi stiprinot zīmola pozīcijas galvaspilsētā.

Imants Kelmers, ”Citro” zīmola pārstāvis, SIA ”Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs

“Šo divu gadu laikā, kopš esam izveidojuši “Citro” zīmolu, esam mērķtiecīgi kāpinājuši tīkla attīstību. Pat neskatoties uz globālo pandēmiju un ārkārtas situāciju valstī, mēs esam turpinājuši augt un attīstīt zīmolu, atverot jaunus veikalus, kā arī izveidojot pirmo interneta e-veikalu reģionos. Līdz ar zīmola pozīciju nostiprināšanu reģionos mēs mērķtiecīgi paplašinām tirdzniecības tīkla pārklājumu Rīgas virzienā, pakāpeniski līdz gada nogalei plānots atvērt vairākus veikalus galvaspilsētā. ”

Mazumtirdzniecības tīkla “Citro” zīmols pieder Latvijas uzņēmumu apvienībai SIA “Latvian Retail Management”. To veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “Lekon” un SIA “AA&CO”. Uzņēmumu apvienība pārstāv “Citro” un “ELDO” zīmola veikalu tīklu ar vairāk nekā 80 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

SIA “Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu un ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

0 Komentāru