Komentāri

Interneta kompānija Balticom savā reklāmas kampaņā izmanto visai divdomīgu attēlu – vīrieti no mugurpuses ar atvērtu “plašķīti”, radot diezgan nepārprotamas asociācijas ar tā dēvētājiem mētelīšu virinātājiem.

Lai arī kompānijas pārstāvji norāda, ka dažādi cilvēki lietas uztver dažādi un cits saskata divdomības jau tad, ja tiek parādīts viens pirkts, uz ielas satiktie cilvēki visi kā viens norāda – šāda reklāma nevilinātu viņus izmantot konkrētā uzņēmuma pakalpojumus. “Nevērstos tādā kompānijā ar šādām reklāmām. Šeit viņi pavisam noteikti ir pāršāvuši pār strīpu,” saka kāds uz ielas satikts cilvēks.

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas priekšniece Laila Rieksta-Riekstiņa paudusi viennozīmīgu vērtējumu – mētelīšu virinātāja reklāma ir neētiska.

Šādas reklāmas kompānija Balticom izvieto, piemēram, mikrorajonu namu liftos.

Skaties video!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl