Komentāri
Rail Baltica biļetes būšot “dārgākas nekā autobusā, bet lētākas nekā lidmašīnā”
Foto: Flickr.com / Kunstee

Eiropa pirmajiem projekta darbiem Baltijas valstīm piešķīrusi 400 miljonus eiro, no kuriem Latvijai pienāksies 240 miljoni. Visa šī summa tiks ieguldīta izbūves darbiem Rīgā un Pierīgā.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Līdz 2020. gadam ir plānots izbūvēt pirmo posmu Rail Baltica projektā – Rīgas centrālās stacijas mezglu ar autoostu un dzelzceļu līdz lidostai. Kā akcentē akciju sabiedrības RB Rail vadītājs, tad tieši šis ir sarežģītākais projekta posms.

Bērziņš norāda, ka gan Latvijā, gan Lietuvā, gan Igaunijā pašreizējie darbi pie Rail Baltica ir līdzīgi – galvenokārt ir jāpanāk kompromisi ar sabiedrību, izmaksājot kompensācijas par zemes gabaliem, uz kuriem tiks izvietots dzelzceļš.

Viena no sarežģītākajām situācijām ir Bauskas pusē, kur atrodoties visvērtīgākās zemes, norāda RB Rail vadītājs. Aicināts komentēt biļešu cenas, kad Rail Baltica projekts būs gatavs, Bērziņš norāda, ka tās “būs dārgākas nekā autobusā, bet lētākas nekā lidmašīnā”, un pēc brīža precizē, ka saskaņā ar 2011. gadā veikto pētījumu cenas tomēr būšot tuvākas autobusa biļetēm.

Lasi vēl