PTAC: Līdz ar interneta veikalu popularitāti sūdzību skaits ir divkāršojies

1 komentārs
PTAC: Līdz ar interneta veikalu popularitāti sūdzību skaits ir divkāršojies
Foto: Pixabay.coom

Interneta veikalu popularitātes pieaugums rada arī lielāku sūdzību skaitu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Ja 2015. gadā saņemtas 175 sūdzības, gadu vēlāk – vairāk nekā 260, tad pērn centrā pēc palīdzības vērsušies jau teju 500 neapmierināti pašmāju interneta veikalu klienti.

“Sūdzību skaits ir divkāršojies salīdzinājumā 2016. un 2017.gadu. Visvairāk sūdzības ir par to, ka cilvēks pasūta preci, samaksā un nevar saņemt naudu atpakaļ, jo viņš nesaņem arī preci. To nepiegādā, ar interneta veikalu nevar sazināties un tad viņš saprot, ka kaut kas nav kārtībā,” skaidro PTAC pārstāve Santa Zarāne.

Pret vairākiem negodīgiem interneta veikaliem pēc Patērētāju tiesību aizsardzības centra un Valsts ieņēmumu dienesta ierosinājumiem pērn uzsākti arī kriminālprocesi, un to darbība apturēta. Bet kopumā Latvijā darbojas aptuveni 100 interneta veikalu.

1 komentārs