Komentāri
“Providence Equity Partners” iegādājas “MTG” Baltijas biznesu par 115 miljoniem eiro
Preses konference "Jauna ēra Baltijas mediju turgū". (Dmitrijs Suļžics / f64)

Pēc visu Baltijas valstu regulatoru atļauju saņemšanas, ieskaitot pozitīvu Latvijas Konkurences Padomes lēmumu, ASV investīciju fonds “Providence Equity Partners” (PEP) par 115 miljoniem eiro iegādājas visu Zviedrijas mediju grupas “MTG” Baltijas biznesu – visus TV kanālus, bezmaksas un maksas televīzijas pakalpojumus, radio un digitālos aktīvus, informē “All Media Baltics” valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons (Pierre Danon).

Darījums pilnībā tika noslēgts 2017. gada 18. oktobrī un jaunais uzņēmums ar nosaukumu “All Media Baltics” (“AM Baltics”) turpmāk apvienos visus Baltijā līdz šim reģistrētos “MTG” uzņēmumus (“TV3”, “LNT”, “Viasat”, “Star FM”, “SmartAD”).

”Esam gandarīti, ka darījums ir veiksmīgi noslēdzies. PEP ir apņēmības pilns investēt šajā spēcīgajā mediju industrijas spēlētājā, kam ir ievērojams izaugsmes potenciāls. Pirmajā gadā esam plānojuši ieguldīt “AM Baltics” uzņēmumu attīstībā vairāk kā 10 miljonus eiro, lai radītu produktus un pakalpojumus, kas spēj apmierināt pašus prasīgākos klientus. Investīcijas dos iespēju izstrādāt pilnīgi jaunus produktus un vienlaikus nodrošināt augstas kvalitātes ziņu un izklaides satura pieejamību dažādās platformās,” saka PEP izpilddirektors Karims A. Tabets (Karim A. Tabet).

Viņš arī uzsvēra, ka PEP nevainojamā reputācija un plašā pieredze garantē, ka “AM Baltics” uzņēmumi turpinās darboties, saglabājot redakcionālo neatkarību. Uzņēmums arī nodrošinās vienlīdzīgus un godīgus nosacījumus visiem mediju un reklāmas tirgus dalībniekiem.

No kreisās: “All Media Baltics” valdes priekšsēdētājs Pjērs Danons (Pierre Danon), “All Media Baltics” vadītāja Latvijā Baiba Zūzena un “Viasat” vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (Anton Dziubenko). Publicitātes foto.

”PEP augstu novērtē līdzšinējo vietējās vadības komandas darbu un apstiprina, ka esošās vadības komandas katrā valstī turpinās savu darbību,” piebilda Tabets.

Turpmākā “AM Baltics” izaugsme tiks veidota, apvienojot vietējo un starptautisko nozares pieredzi un ekspertīzi.

”Tā kā plānojam investēt jaunajās tehnoloģijās – HD un VOD (video pēc pieprasījuma) platformu attīstībā, es ticu, ka mana lielā pieredze telekomunikāciju industrijā būs vērtīgs pienesums,” skaidro Danons.

Danons arī apstiprināja, ka nav plānots veikt radikālas izmaiņas TV kanālos. Galvenais uzsvars tiks likts uz tehnoloģisko attīstību, lai turpinātu izstrādāt jaunus produktus un nodrošinātu izcilu pieredzi satura lietotājiem.

Baltijas vadības grupai pievienosies arī jaunais “Viasat” vadītājs Baltijā Antons Dzjubenko (Anton Dziubenko), kurš informēja, ka investīcijas satelītplatformas dekoderu attīstībā ir plānots veikt 2018. gada pirmajā pusē.

”Mēs plānojam, ka pirmie maksas televīzijas kanāli, kas sāks raidīt HD kvalitātē būs “TV1000 Premium” un “Viasat Sport Baltics”. Tas būs tikai pirmais solis uzņēmuma modernizācijā. Manuprāt, tās ir ļoti labas ziņas tiem skatītājiem, kuriem, skatoties iemīļotās programmas, ir svarīgi baudīt augstas kvalitātes attēlu,” piebilda Dzjubenko.

Savukārt “AM Baltics” vadītāja Latvijā Baiba Zūzena pauda, ka Latvijas komanda ir iedvesmota un gatava izaicinājumiem, ko nesīs jaunā uzņēmuma attīstības ēra.

”Mēs esam gandarīti, ka pievienojamies PEP – spēlētājam ar starptautisku pieredzi telekomunikāciju un mediju nozarēs. Mūsu fokusā, tāpat kā iepriekš, būs mūsu prasīgā skatītāja un satura patērētāja vēlmes. Investīcijas ļaus mums apvienot jau esošo pieredzi pieprasīta vietējā satura izstrādē ar pasaulē pieejamajām nozares inovācijām. Rezultātā mēs radīsim augsti konkurētspējīgus produktus, kas nodrošinās vislabāko pieredzi visprasīgākajiem analītiskā, informatīvā un izklaides satura patērētājiem,” uzsvēra Zūzena.

Kā ziņots iepriekš, šā gada 17. martā tika paziņots par “MTG” biznesa pārdošanu Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Pirkumu veica PEP, par darījuma platformu izmantojot “Bite Lietuva”. Šis solis apliecina “MTG” pāreju no tradicionālās raidorganizācijas uz globālu spēlētāju digitālajā izklaides industrijā, kamēr PEP ar šo darījumu apliecina apņemšanos investēt Baltijas reģionā. Darījuma pabeigšanai bija nepieciešams regulatora apstiprinājums, kas šā gada oktobrī arī ir saņemts.

Par “Providence Equity Partners”:

“Providence Equity Partners” (PEP) ir vadoša starptautiska aktīvu pārvaldīšanas kompānija, kas privātā kapitāla un kredītu veidā pārvalda aktīvus 50 miljardu ASV dolāru vērtībā. Kopš kompānijas izveidošanas 1989. gadā, PEP ir investējusi vairāk kā 160 uzņēmumos un ir vadošā kapitāla investīciju kompānija, kas fokusējas uz mediju, komunikāciju, izglītības un informācijas pakalpojumu industrijām. PEP vadība atrodas Providencē, RI, kā arī biroji Ņujorkā, Londonā, Honkongā, Singapūrā un Deli.

Vairāk informācijas: provequity.com

Par “All Media Baltics”:

2017. gada 18. oktobrī tika noslēgts darījums, kura rezultātā “Providence Equity Partners” (PEP) iegādājās “MTG” grupas biznesu Baltijā. Jauniegādātā uzņēmumu grupa turpina strādāt ar nosaukumu “All Media Baltics” un Latvijā nodrošina televīzijas kanālu “TV3”, “LNT”, “TV6”, “Kanāls 2”, radio “Star FM”, lielākā Latvijas video portāla “TVPlay”, ziņu un izklaides portāla “Skaties.lv”, kā arī “Viasat” satelīttelevīzijas un “SmartAD” darbību Baltijas valstīs.

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu

Mārtiņš Kaija atklāj, kā mīlestību padarīt mūžīgu 3

Tetovējumam ne vienmēr jābūt ar dziļu jēgu – pietiek ar to, ka tas labi izskatās uz ādas – , tomēr visai bieži tetovējumi ir cieši saistīti ar mīlestību – kur nu vēl labāku veidu, kā padarīt to mūžīgu un vienmēr paturēt pie sevis! Tetovēšanas mākslinieks Mārtiņš Kaija neatbalsta tikai vienam otra vārda iemūžināšanu uz ādas – kāpēc gan, ja viens tetovējums var izteikt pat tūkstošiem vārdu.

Lasi vēl