1 komentārs

Pētnieki identificējuši vairākus interneta troļļu paveidus, piemēram, agresīvos troļļus, kas izplata atklāti naidīgus paziņojumus, kā arī bikini troļļus, kas nolūkā piesaistīt lasītāja uzmanību, izmanto skopi ģērbtu sieviešu attēlus.

Tāpat pētnieki secinājuši, ka Latvijas sabiedrība kopumā ir noturīga pret tā dēvētajiem hibrīdtroļļiem internetā, kas izplata Krievijas propagandu portālos un sociālajos tīklos.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Par senioriem ir tā, ka viņi ir ievainojami no visiem troļļu tipiem. Tas ir tādēļ, ka senioriem internets ir jauns instruments. Pilnīgi pretēji ir ar jauniešiem – viņi automātiski jūt, ka pret viņiem tiek vērsta agresija vai manipulācija un to ignorē, kas arī ir pareizākais ceļš ko darīt,” secina Latvijas Ārpolitikas institūta pētnieks Mārtiņš Daugulis.

Secināts arī tas, ka pret troļļu vēstījumiem ir jaunieši, savukārt ievainojamākas grupas ir seniori un ap 40 gadus veci ģimenes vīrieši.

Tāpat pētījumā atklājies, ka troļļi visvairāk uzbrūk rakstiem, kas ir saistīti ar politiku, Ukrainu, Krieviju, ASV un Latvijas lēmumiem šajos jautājumos.

Video:

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl