Komentāri

Mazumtirgotāja Maxima zīmols nekad nevarēs tikt vaļā no šīs traģēdijas ēnas, tā intervijā raidījumā 900 sekundes atzina Maxima Latvija vadītājs Andris Vilcmeiers.

Maxima Latvija vadītājs sacīja, ka uzņēmums veicis daudzus uzlabojumus, piemēram, pēc Zolitūdes traģēdijas pilnīgi visus Maxima lielveikalus pārbaudījuši neatkarīgi būveksperti.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pēc traģēdijas jutām pircēju samazināšanos, bet laika gaitā tie ir atgriezušies, informē Maxima

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl