Komentāri

Sociālajos tīklos jaunā Rīgas logotipa meklējumus, kuros iesaistīta visa sabiedrība, nodēvējuši par “humoršovu”, tāpat iesūtītos darbus asi kritizē arī nozares eksperti. Intervijā raidījumā 900 sekundes Rīgas vicemērs Andris Ameriks pauda, ka par visām varītēm logotipu no iesūtītajiem darbiem nav jāatrod.

“Es domāju, ka tie, kas sauc logo meklēšanu par humoršovu, nedaudz pārspīlē. Mērķis šiem logo meklējumiem bija aktivizēt zināmu daļu radošu cilvēku, lai viņi piedāvā savas idejas. Dzīve iet uz priekšu, nāk jauni cilvēki, jaunas paaudzes ienāk darba dzīvē. Kādā veidā varētu šodien, 21. gadsimtā, izskatīties Rīga? Tas ir cits jautājums, vai šis logo tiks pieņemts,” tā pauda A. Ameriks.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

“Ir cerība atrast rezultātu, bet tas nenozīmē, ka mums par katru cenu rezultāts ir jāpanāk. Iespējams, ka no pirmā piedāvājuma neko veiksmīgu neesam atraduši,” to, ka šādā veidā Rīgas logotipu būs grūti atrast, atzīst A. Ameriks.

Konkursu izturējušie Rīgas logotipi:

“Pērles”, kas neizturēja atlasi:

Video!

Lasi vēl