Komentāri
Patērētāji visbiežāk sūdzas par nekvalitatīviem apaviem, tālruņiem un neatbilstošiem tūrisma pakalpojumiem
FOTO: LETA

Nekvalitatīvi apavi vai mobilie tālruņi un solītajam neatbilstoši tūrisma pakalpojumi – šādas un līdzīgas sūdzības bieži vien izskan par pārdevējiem. Turpmāk strīdus, kas rodas šādos gadījumos, varēs risināt ātrāk, jo spēkā stājas likums par to risināšanu ārpus tiesas.

Secināts, ka strīda izskatīšana Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai tiesā prasa nesamērīgi ilgu laiku. Piemēram, tiesā tā var prasīt līdz pat četriem gadiem. Tāpēc nolemts ieviest jaunu mehānismu – ārpustiesas strīdu risinātājus. Tas ļaus šo laiku saīsināt aptuveni līdz 90 dienām.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Plānots, ka šādus risinātājus varēs veidot gan uzņēmēju biedrības, gan patērētāju tiesību organizācijas. Savukārt līdz nākamā gada 1. martam speciālu strīdu komisiju izveidos Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Citās Eiropas Savienības valstīs pastāv ap 750 šāda veida struktūras.

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl