Komentāri
Patērētāji visbiežāk sūdzas par nekvalitatīviem apaviem, tālruņiem un neatbilstošiem tūrisma pakalpojumiem
FOTO: LETA

Nekvalitatīvi apavi vai mobilie tālruņi un solītajam neatbilstoši tūrisma pakalpojumi – šādas un līdzīgas sūdzības bieži vien izskan par pārdevējiem. Turpmāk strīdus, kas rodas šādos gadījumos, varēs risināt ātrāk, jo spēkā stājas likums par to risināšanu ārpus tiesas.

Secināts, ka strīda izskatīšana Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai tiesā prasa nesamērīgi ilgu laiku. Piemēram, tiesā tā var prasīt līdz pat četriem gadiem. Tāpēc nolemts ieviest jaunu mehānismu – ārpustiesas strīdu risinātājus. Tas ļaus šo laiku saīsināt aptuveni līdz 90 dienām.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Plānots, ka šādus risinātājus varēs veidot gan uzņēmēju biedrības, gan patērētāju tiesību organizācijas. Savukārt līdz nākamā gada 1. martam speciālu strīdu komisiju izveidos Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Citās Eiropas Savienības valstīs pastāv ap 750 šāda veida struktūras.

TOP produkti, ko iesaka eksperti matu kopšanai augustā!

TOP produkti, ko iesaka eksperti matu kopšanai augustā!

Vasara šogad Latvijā nav bijusi tā svelmainākā, taču tas nenozīmē, ka Taviem matiem nav nepieciešama īpaša – vasaras sezonas – kopšana. Galvasrota jāpasargā gan no ultravioletā starojuma, gan vēja ietekmes. Aplūko ekspertu ieteikumus – kādus produktus labāk izmantot, lai sasniegtu vislabāko rezultātu!

Lasi vēl