Par Baltijas mīlētāko zīmolu atkal atzīta “Swedbank”

Pievienot komentāru
Par Baltijas mīlētāko zīmolu atkal atzīta “Swedbank”
RŪTA KALMUKA / F64

“Baltijas Zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā par mīlētāko Baltijas, tostarp arī Latvijas, zīmolu atzīta AS “Swedbank”, aģentūru LETA informēja “Baltijas Zīmolu topa” organizētāji.

Šo titulu “Swedbank” ieguva arī pērn.

Savukārt par mīlētāko mediju zīmolu visā Baltijā un Latvijā atzīsts “Delfi”, Igaunijā – “ETV”, bet Lietuvā – “TV3”.

Par “Zaļāko zīmolu topa” līderi Baltijā kopumā ir kļuvis “H&M”, Latvijā – “Latvijas Valsts meži”, bet Lietuvā un Igaunijā pirmās vietas iekarojuši kosmētikas zīmoli “Margarita” un “Puhas Loodus”. Savukārt par cilvēcīgāko zīmolu Baltijā tika atzīta “Swedbank”, Latvijā – “Latvijas Valsts meži”, Lietuvā – “Maxima”, Igaunijā – “ETV”.

“Augošāko zīmolu topā” visā Baltijā un Lietuvā pirmo vietu ieņem “Omniva”, savukārt Latvijā – “Inbox”, bet Igaunijā – veikalu tīkls “Coop”.

“Kvalitatīvāko zīmolu topa” pirmajā pozīcijā gandrīz visā Baltijā ir izvirzījies “Nike”, izņemot Lietuvu, kur par kvalitatīvāko šogad tika atzīts “Džiugas”.

Tika noskaidroti arī uzvarētāji kategorijā “Darba devēja zīmols”. Visprasmīgāk to visā Baltijā šogad ir izdevies veidot “SEB”, Latvijā – “Latvijas valsts mežiem”, Lietuvā – “Samsung”, Igaunijā – “Skype”.

“IR Nauda” savu specbalvu pasniedza zīmolam “Kārums”, kas atzīts par mīlētāko pārtikas zīmolu gan Latvijā, gan visā Baltijā, bet “JCDecaux” izcēla un apbalvoja zīmolu “CityBee”.

Zīmolu topa apbalvošanas ceremonija notika sešpadsmito reizi, bet otro reizi jau plašākā – visas Baltijas – mērogā.